De bästa erbjudanderna på Black Week 2024

Från sajten:
image

Nu är de flesta Black Week-erbjudandena kända och här kommer en lååååång sammanfattning. Men sitt inte och tjuvhåll på rabatterna utan dela dem till alla du känner!

LG

TV Samsung

TV Philips

TV TCL

TV Övriga

Robotdammsugare Dreame

Robotdammsugare Roborock

Robotdammsugare övriga

Skaftdammsugare

Robotgräsklippare

Luftrenare

Tangentbord

Möss

Ratt och pedaler

Apple

Android

Tablets

Chromebook

Klocka

Laddning mobil

Laddning dator

Powerbank

Mobiltillbehör

Nätverk

Kameror

Skärmar

Mikrofoner dator

Mikrofoner kameror / mobiler

Hörlurar

Högtalare

Soundbar

Elsparkcyklar

Drönare

Biltillbehör

Grilla

Pizza

Dryck

Kaffe

Bak & matberedare samt mixers

Stekpannor

Lampor

Knivar

Airfryer

Elektriska tandborstar

Rakning

Hälsa

Kläder

Nintendo

Bra julklappar till familjen

11 gillningar

Jag slog till direkt

https://www.inet.se/produkt/2225774/lg-65-oled65g4-evo-4k-smart-tv

Webhallen har 30% på utvalda Philips Hue produkter, använd koden HUEBF30!

1 gillning

Kanske ska förtydliga att den fanns för 23 000

Som av en händelse rasade en av diskarna i mitt NAS i helgen. Var en gammal 2tb från Western Digital. Ersatte med detta "Black Week" erbjudande

5 gillningar

Tog slut snabbare än lönen.

1 gillning

Köper man två Hue produkter på Elgiganten och Kjell får man 30% rabatt på Hue prylar

Någon av er kunniga som kan dela med er vad man bör tänka på när det kommer till drönare? Hur är den som nämns här ovan? Får man flyga den hur som helst, behöver inga behörigheter eller liknande?

Du måste ha Drönarkort om den väger över 250 gram, det räcker inte men digitalt Bank id. :joy::joy: finns info på Transportstyrelsens sida. Vill minnas 250:- per år och man gör en teoriutbildning på nätet.

Som du ser på länken så väger den 249 g.

2 gillningar

Även om den väger under 250g så om drönaren har kamera måste du vara registrerad operatör.

1 gillning

Japp det står i texten jag postade. Jag har själv drönarkort men har inte praktiserat sen jag skaffade det.

2 gillningar

Skärmavbild 2024-11-18 kl. 22.35.54

Ajdå, där sket det sig... :laughing:

1 gillning

Förutom det som redan nämnts så finns det områden som man inte får flyga i, tex vid flygplatser. Alla dessa är inlagda i DJI app och på Luftfartsverkets hemsida, kallad "Drönarkartan".

1 gillning

Den mörkar du ju lätt, den har du ju läst på heder och samvete. :joy::joy:

Skit också, jag vill ju landa utanför Terminal 5. :joy::joy:

1 gillning

Drönarkortet är lätt att skaffa, provet är enkelt.

Nu är första inköpet klart! Såg också att Aqara hade lite rea på sina sensorer så fick bli ett par sådana också.

6 gillningar

Brukar inte MacForum ha 10% på Apple runt den riktiga Black Friday dagen? Är lite sugen på en iPad mini, lagom stor att ha i jobb väskan.