Datorkrig

Kritik får en med fördel ge, särskilt till oss - men den flyttades på grund av användandet av ordet “Apple fanboys” sådan vokabulär får man använda i sin egen lekstuga. Här är vi vuxna.

Vänliga hälsningar Android-användare Esse

2 gillningar

2 posts were merged into an existing topic: Allmänt dålig stämning

Ni får ju styra skutan hur ni behagar givetvis, kändes bara lite overkill,därför jag reagerade med mitt svar.
Är verkligen ordet Apple fanboy så fult att det bör censureras från den öppna diskussionen?:roll_eyes: Som sagt, ni/DU avgör men så känsliga kan ni väl inte vara…

2 gillningar

Inte fult men tröttsamt. Vi är inte en statlig myndighet så vi censurerar inte - däremot håller vi koll så att diskussioner på vårt forum inte spårar.

Jag vet hur censur funkar, å jag hoppas min poäng gick fram…om ni är så lättstötta så kommer jag iaf hålla mig ifrån att kommentera/besöka er förhållandevis döda sida. Om ni drar gränsen så tidigt alltså. Gillar era yt videos dock, där gör ni ett fantastiskt jobb.
Edit
Dina videos framförallt menar jag

1 gillning

En tackar för den positiva feedbacken! Mer videos blir det :slight_smile:

I övrigt är min erfarenhet att det är de som gärna förklarar att andra är lättkränkta som är de som kränks lättast sedan när de får mothugg :slight_smile:

1 gillning

Kräks lite i munnen

Fick du i dig en Rosé från Per Morberg Collection av misstag?

Nej, du är så självgod och perfekt (Tror du)

Esse är perfektion förkroppsligad :blush:

Aww :slight_smile:

haha, han får gå till gymmet först

Gillar kramgoa

1 gillning

Lite samma som att du har blivit blåst av 3"araber" på blocket. . Ens egna erfarenheter speglar sällan verkligheten. Just i detta fallet var det ju onekligen ni/DU som blev lite smått kränkta så ni flyttade en kommentar för att ordet Apple fanboy Användes…

Väntar med chips😋

Nej det finns fler anledningar att någonting händer än att “någon blir kränkt”. Tex att inlägget bryter mot uppsatta regler.

Vi kallar inte varandra nedsättande ord.

Ja vi kommer ju inte längre troligtvis då jag inte blir kränkt av ordet fanboy. Men kämpa på med era projekt

Tackar!

Haft en logitech MX mus till min windows surface över ett år. De snackar BT… noll problem.

Ville bara hate lite.

Tack för mig.

2 gillningar