Ikväll är det avspark i CL. Helt underbart då United är med igen. CL är alltid en fantastisk turnering, men för mig blir det levande på ett annat sätt när United är med.
Ikväll ska jag testa att se det via Målextra. Någon som testat det?
Ikväll är det avspark i CL. Helt underbart då United är med igen. CL är alltid en fantastisk turnering, men för mig blir det levande på ett annat sätt när United är med.
Ikväll ska jag testa att se det via Målextra. Någon som testat det?
I valet mellan vilka lag jag ska hålla på om inte mitt United spelar så väger jag alltid in om de heter United..![]()
Imorgon är det fantastiska Napoli mot Arsenal…
Jag valde tyvärr den där matchen. ![]()
Roma är mitt lag i Champions League (och Serie A). De spelar först i morgon. ![]()
Har väl egentligen inget lag förutom MFF men sedan Diegos tid i Napoli får det gärna gå bra för dem ![]()
Diego är gud inom fotbollen.
Jag har egentligen ingen klubb förutom Blackburn. Djurgården började jag hålla på i hockey som barn. Allsvensk fotboll hade jag inte möjlighet att se när jag växte upp förutom när min pappa tog med mig för att se någon enstaka match i Norrköping eller Örebro.
Aha, ok. Hockey har aldrig varit så intressant för mig men visst, jag var på plats när MIF vann titlarna i början på 90-talet.
I fotbollen tog min far mig till mina första matcher på Malmö Stadion i mitten av 80-talet så man har fått uppleva mycket, bl a de fem raka seriesegrarna. Även träffat en hel del fantastiska fotbollsspelare som liten grabb på stadion under 80/90-talet, riktigt fina minnen och kul med autograferna.