Champions League 2023/2024

Ja tyvärr, kanske är onödigt hård mot VNL, visst gjorde Maguire en tabbe men sen har han inte varit sämre än nån annan på plan idag iallafall. Men tycker Man U är rätt kass på många positioner denna säsong. Matchen är för övrigt ett riktigt sömnpiller.

Det var nästan så att du fick med mig :sweat_smile:

Idag är det många som intre presterar.

Älskar att just Maguire är den som nätar ändå :joy:

1 gillning

Jag ger mig, gör Maguire till lagkapten. :man_shrugging:

Men Rashford, vad har hänt med honom? Tror knappt han har haft en enda bra träff på hela matchen, o missar mål med typ 30 meter varje gång.

Helt ur form. Ser ut som div 1-spelare.

Helvete, United får inte göra sådär, satte hjärtat i halsgropen. Straff på tilläggstid. Tar tillbaka allt ont jag sagt om Onana, just nu är han och Maguire hjältar :heart_eyes:

1 gillning

Vilken match..:fearful::partying_face:

1 gillning

Då var det dags igen. United, laget som alltid kan hitta ett nytt sätt att förlora på... Men ikväll borde vi väl hålla ihop och bära tre poäng..? Eller..? :grimacing:

Med United vet man aldrig :blush:

1 gillning

Här laddas det för Arsenal-Sevilla :beer:
Bara jag och hunden som är intresserade :dog:

2 gillningar

Återigen uppstår en 50/50-situation och VAR nitar dit United.

En straff på det så är såklart skiten här.

Första 30 var kanske Uniteds bästa denna säsong?

1 gillning

Kollar man Uniteds matcher har VAR på riktigt ändrat hela fotbollen. En helt annan sport nu.

United hittade ett nytt sätt att förlora. Om vi ser till att vår vänsterback slutar försvara är det svårt att vinna.

2 gillningar

Nästan så man håller på Bayern för att United är så dåliga.

Så kan man inte tycka. United har hållit i det här bra. Sedan bara så United när Maguire för första gången sedan han kom till oss börjat spela bra tvingas gå av.

Är Shaw skadad nu också..?