Burgerdudes korar Sveriges 100 bästa hamburgare

Från sajten:


Burgerdudes har återigen smakat av Sveriges hamburgare och presenterar nu sin topp 100 lista samt de tre bästa burgarna som går att äta i Sverige.

Precis som napolitanska pizzor så är burgare trendigt som tusan nu och utbudet av bra hamburgare i Sverige är större än någonsin. Burgerdudes är ett härligt gäng som älskar hamburgare och reser runt i vårt avlånga land och recenserar hamburgerrestauranger så vi slipper välja fel restaurang.

Nu har de korat de 100 bästa burgarna som finns i Sverige samt delat ut priser till de tre bästa och samtliga tre restauranger som hamnade i topp tre går att besöka i Stockholm.

Källa: Bugerdudes

Rekas här i Malmö på plats nummer 6. Har fortfarande inte varit där och testat. Dags och ta sig i kragen :joy:

Göteborg och Bandhagen har något gemensamt på plats 15.

@Hakan_Ander

1 gillning

Samma här. Och dessutom träffad jag dem privat då och då :face_with_peeking_eye:

Rekas var riktigt bra vill jag minnas. Länge sedan jag käkade därifrån nu iofs.

Rekas i all ära men i Malmö tycker jag ändå att Blacksmith Burger är bäst. Dock förvånad över att såväl Bastard som Bröderna hamnar högt upp - finns inte mycket att gilla med deras burgare tycker jag ...men smaken är som baken :slight_smile:

Kommer inte köttet framförallt från mellersta delen av djuret?

Kontoret är i närheten av Funky Chicken Food Truck och det är långa köer i vanliga fall. Om ni planerar att luncha där så lär inte normala lunchrasten räcka till tidsmässigt :slight_smile:

Vårt kontor flyttade hit nyss så har inte själv hunnit pröva deras mat ännu, men ryktesvägen är det riktigt bra.

Kan intyga att deras burgare är gudomliga, klart de bästa jag har ätit på hemmaplan. Du bör inte bli besviken :drooling_face:

Provade Rekas på lunchen med familjen idag. Riktigt bra! Bästa jag ätit i Malmö helt klart

4 gillningar