Bubblanträff i Stockholm i mellandagarna (INSTÄLLD)

Onsdag 27 december kl. 17:30 är det dags för Bubblanträff igen i Stockholm.

Förstår om många är bortresta men vi som är hemma i Stockholm kan ses och äta något och ta ett par öl. Kanske är det även någon som är på besök i Stockholm då som vill vara med?

Alla som vill vara med bör anmäla intresse före julhelgen då jag tänker boka bord.

4 gillningar

Jag är på :slight_smile:

2 gillningar

Conan Obrien Count Me In GIF by Team Coco

3 gillningar

Tar tillbaka det där om ”ett par öl”. Vi vill ju att du stannar längre än fem minuter.

Ingen duschkväll = för få bärs :joy:

1 gillning

Jag får återkomma närmare på!

3 gillningar

Kommer dit om jag kan, återkommer. :slight_smile:

2 gillningar

Hade varit kul om det hade varit en träff nere på kontinenten någon gång framöver :blush:

Vi har hört att ni till och med fått snö där nere så enda fördelen med att åka ner dit är borta.

1 gillning

Tillfällig snö, ja :blush:

Men när vi har vårtemperaturer, vilket är mestadels av tiden, så är ni ju fortfarande helt fast i permafrosten där uppe i Norrland :joy:

1 gillning

Någon får dra ihop en träff där nere lagom tills man kan sitta på en uteservering.

Om inte annat kan ju vi ha en egen bubblanträff :joy:

1 gillning

Vi är ju ändå några stycken… @zinned @Esse @_empty @pao @Yoke @Freddeuce @Thomas @Thor
Glömmer säkert en massa nu…

2 gillningar

Bara att hyra en minibuss, plocka upp alla och åka mot Stockholm.

Vi möts upp i @RolexJocke verkstad och har en gammal hederlig julfest :joy:

4 gillningar

Stockholm i all ära men det ligger alldeles för jävla avsides… :blush:

Ja man ligger ju i mitten av den bebodda delen av Sverige. :joy::joy::joy:

Du får skylla på räckviddsångest om du inte tar dig till Stockholm för denna bubblanträff :wink:

Kör ju fossilbil och då är man ju inte van att stanna efter 20 mils körning. :joy:

1 gillning

Nu får ni fasiken skapa en egen tråd, det här handlar om stockholm :joy::joy::joy:

1 gillning