Bubblans driftinfotråd

Det har man alltid på så man är uppdaterad, sen gammalt. :blush:

2 gillningar

Alltid på. :slight_smile:

1 gillning

Jag har så att jag får mail var gång någon postar i denna tråden. Vilket alltså betyder att jag har fått drygt 30 email idag, för att ni är så snackiga!

Sluta spamma mig!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 gillningar

Crap, skulle kanske inte berättat det...

Nu får jag stänga av det också... :stuck_out_tongue:

Vi tycker om dig också. :joy::joy:

1 gillning

Here we go again….

@jite finns inte "Lösning" knappen kvar längre?

Den brukar finnas för hen som har startat tråden.

Jag hittar inte den i min MS Frontpage tråd, men jag har kanske blivit blind på äldre dar.

Ser ut så här:

Såg nu att det är ett tillägg till detta forum. Kanske inte fungerar i senaste versionen.

Inget direkt problem men det är ju en bra funktion. Men @jite har kanske tagit med sig knappen hem för enligt egen utsago är han ju lösningarnas man. :joy::joy:

Han får hälla lösningsmedel, i stället för rysk vodka, i de tyska servrarna.

Plugginet är aktivt, men om det inte fungerar som det ska så ska jag kika och se vad det kan handla om! :slight_smile:

3 gillningar

@Jite går detta att göra nåt åt?

Vill vi det? Är ju rätt nice att man får stå för det man gör =) Verkar vara en tidsfrist på x antal minuter idag =)

Är väl inte hela världen, men eftersom man kan redigera sina egna inlägg, borde man väl även ha möjlighet att ändra på sin reaktion på andras inlägg?

Ptja jag vettefan.

1 gillning

På telefonen är det ju lätt hänt att man råkar trycka på gilla-ikonen av misstag eller välja fel emoji
iphone call GIF

3 gillningar

Det finns en 10 minuter grace period, den är dock inte bara för just "likes" utan gäller ett par andra saker med, så inte helt säker på att vi vill ändra på den.

Ska undersöka lite vilka funktioner den har effekt på, och se hur vi kan göra :slight_smile:

1 gillning