Bubblans driftinfotråd

Alla browsers i iPhone är safari (även discourse appens vy är safari).
Har inte lyckats hitta någon rapport om det, och det verkar bara gälla siffror va? Andra poster ser normala ut eller?

123123 testar ifall det är alltid med siffror! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nä, verkar inte vara där problemet ligger, väldigt udda, lol

Ser inget annat konstigt så det är nog som du säger.

Du måste ju börja med en

333333:a :sob:

@MrMustang , gjorde du något konstigt när du skrev posten? Såhär ser HTML:en ut:

Det är alltså en ordered list med ett konstigt start element. :confused:

Eller så är det så att @MrMustang har ju en PRO MAX och en bredare skärm än alla andra. :joy:

Aha, @MrMustang saknar tangentbordsstöd på sin telefon. :joy:

Nja, ser normalt ut på mina 11520pixlar bredd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men Musse har alltid värre saker än vi andra. :joy:

Känns som notiser från webbappen drog igång ordentligt efter senaste uppdateringen (de har funkat sisådär senaste året). Något som var med på förbättringslistan?

Vågar inte svara, dom har gjort lite fixar med notifications, men inte helt säker på ifall det är relaterat med just detta :slight_smile:
Bra att det funkar bättre dock! :slight_smile:

1 gillning

Låter lovande då, ja. Bra att det var med i releasenotes.

1 gillning

Är det inte lite stressande att ha det påslaget? Luren håller ju på och plingar hela tiden.

Nja, har inte ljud påslaget (beroende på app) och i vissa fall bara ”visa i Notiscenter”. Har ganska hård styrning på vilka notiser som visas hur.

Man skulle kunna säga att ser jag ingen notis tittar jag inte i appen. Allt för att vara tidseffektivt. (Gäller kanske inte just Bubblan då… :crazy_face:)

1 gillning

Tidigare när man scrollade upp så kom toppmenyn upp direkt. Nu måste man scrolla hela vägen upp för att den ska synas.

Är det någon uppdatering som gjort att det blivit så?

Tillägg: när jag lägger bubblan som app på hemskärmen, då ligger toppmenyn kvar hela tiden :+1:

Tömde cache i Safari. Nu fungerar det fint! Bättre än tidigare, då den nu alltid ligger ”float” längst upp.

1 gillning

Helt plötsligt blockerar dock Bubblan. Har jag lyckats göra något eller är det något skumt med Bubblan?

Du har nått gränsen hur många notisbrickor man får ha. :joy::joy:

Hur ska man tolka det? Maila eller messa inte mig då jag ändå inte läser vad du skriver? :joy::joy:

1 gillning

Det sista vore en nåd att stilla bedja om..:sunglasses:

1 gillning

Blockeras bubblan!? Nu går topplocket!

1 gillning