Bubblans driftinfotråd

alt

1 gillning

Hur går de me all reklam ?

Jag betalar Patreon i någon form men noterade att vi var ganska många som tappade Patreon-loggan för några veckor sedan. För egen del finns ingen Patreon-info att hitta eller söka på sajten så jag är nog också ”av-Patreoniserad”. Tittar jag i Patreon-appen ser jag bara att jag betalar varje månad men det finns inget unikt innehåll sedan flera månader tillbaka.

Ser f.ö. också reklam idag eller snarare adblockade ytor.

:man_shrugging:t2: Nån bugg är de , reklamen börja idag , och loggan försvann oxå idag , pengarna däremot drogs som vanligt den 2a , så på så vis e de skönt att man inte e själv för de byter ju att felet e ”uppifrån ” , hoppas bara de inte allt för mycket knas …

Jite jobbar frenetiskt på det!

1 gillning

Alright! Dig har vi förklaringen till, du gick med som supporter men höjde sedan ditt bidrag till 5 dollar. Du behöver gå med som Patreon på 4 dollar (och sedan om du vill, höja till 5 dolla).

Så ja ska sänka till 4 ? O sen höja igen :thinking:

hehe, ja lite så blir det - fast det är inte själva summan som kickar igång forumet utan att du väljer Tear Patreon eller Patreon+ - idag skänker du bara pengar utan att de fakto vara registrerad patreon. (Ja inte jättesmidigt system men det är allt vi har idag :))

Kollar nu , hojta till när du ser att de gått igenom

Jajamensan! Nu är du på rätt tier - då skall bara Patreon synka med bubblis så bör det dyka upp hos dig.

Vi tog bort den lägre nivån helt för det visade sig att de som bara var beredda att ge 1 dollar ganska omgående slutade skänka men samtidigt behåller länken till reklamfri podd.

Men jag skall se om jag kan göra en specialare för dig - hold on.

:+1:t2: Ändrat till 4 , men hittarninte vart mannan göra valfritt belopp … o konstigt att detta hände nu , har väl haft så - ganska länge ?

Se inlägget ovan dig så är det anledningen till varför det hände nu - eller snarare ett par veckor sedan.

@Stefan_Sandstrom kan nog berätta hur du höjer beloppet :slight_smile:

Ok , tror ja höjde nu …

Såg att du löste det, ser du reklam i detta nu?

1 gillning

You did, thanks!

1 gillning

Nepp !! Verkar löst sig :muscle:t2:

Hojta till om det blir knas igen!

1 gillning

Livsfarligt att hållapå med det. Jag blev ju utkastad som Patreon lite då å då :slight_smile:

2 gillningar

Hehe, det var tack vare att jag hittade vad som var fel på ditt medlemskap som jag kunde hjälpa Mårten!

2 gillningar