Kör magiska verktyget på bilderna i Bilder så funkar det. Suger, ja. Tack Apple.
@Jite det går inte att posta bilder just nu. Får upp att bilden är för stor, över 97,7 mb fast den är 14 mb.
Ska kika på våra limits, kan vara så att proxyn är lägre än vad discourse är.
Verkar iaf gå att ladda upp bilder
Jag drog ner den i storlek till 1200x900 och då funkade det.
Lite till och från just nu. @Jite
Då är inte bara här
Vi är medvetna om problemet, är dessvärre inte på vår sida, utan Cloudflare som har problem med en del av sina noder.
Dom brukar dock vara rätt snabba, så förhoppningsvis ska det vara löst snart.
Okej, helt ärligt, jag är rätt glad att inte behöva sitta kvällen innan midsommarafton och försöka få igång servrarna igen. Så nej, inte dessvärre, utan "som tur är"
Annars är det ett bra sätt att slippa midsommar... som bara är en riktigt tramshögtid!
Japp, samma här
@Jite kan nog lägga upp en blåruta om han vill undvika ett midsommarfirande.
@Jite vad händer? Varannan gång man varit inne på ett ämne nu och går tillbaka till huvudmenyn så dyker detta upp:
Cloudflare verkar fortfarande ha problem, så gissningsvis är det därför du får det där och jag inte får det.
Ska dock kolla servrarna och se så inget är galet, men är rätt säker på att det är hos CF det hela ligger.
Funkar utan problem för mig.
Men det kanske beror på att jag kör med Discourse Hub appen.
Funkar klockrent för mig via webben.
@Jite Nu måste dom väl ändå löst scrollbuggen? Galet irriterande.
Ska schemalägga en uppdatering av forumet, potentiellt att det är fixat nu, men dom har inte ens noterat att den finns vad jag sett (buggrapporten jag gjorde för länge sedan har försvunnit i sorlet utan en enda kommentar).
Attans. Hoppas en uppdatering löser det.
@Jite Hur gillar man?