Bubblans driftinfotråd

Ah, skönt att det kom! Annars hade jag ingen bra förklaring! :joy:

En liten undran angående att ni börjat "lista" inlägg. Vad betyder det och varför blir det som ett inlägg i tråden.

Jag undrar detsamma. Just nu är det vad jag kan se 14 olika trådar om nyheter från CES, blir lite rörigt med alla nya trådar. Går det inte att sammanfoga dessa till en tråd?

I den senaste uppdateringen av DIscourse så avlistas alla våra artiklar när vi publicerar något så de inte syns här i forumet. Så vi måste just nu, tills det är löst gå in manuellt på varje artikel vi skriver och lista den så ni kan se den. Otroligt irriterande men vi har hopp att vår 1337 @Jite hittar en lösning inom kort.

3 gillningar

Kan inte minnas att jag sett en varning från chrome på bubblan tidigare?

Någon bild eller liknande som inte är länkad med https.
Vilken URL var du på?

Tog skärmdumpen i driftinfo tråden , hade varningen på alla sidor jag var på men nu försvann den
Va säkert bara någon tillfällig bug

Ingen färg i knapparna längre typ svara knappen. Var det så tidigare? Blir lite rosa när man ställer sig på den.

Tror att det är ett cache problem, min är rosa när jag hovrar:

image

1 gillning

Svara knappen är grå för mig.

image

Samma här, annars vit.

Ja du är ju inte direkt färgfull sen tidigare. :rofl::rofl:

Ahh, den knappen. Har den haft en annan färg tidigare?
Iom uppdateringen så har temat uppdaterats också, kan vara så att dom ändrat lite visuella saker.

grå nu o mycket bättre ! :smiling_face:

Osäker, men har för mig att den varit rosa. Däremot nu när jag skriver svaret så är det rosa om man hovrar över Svara längst ner.
image

Säger han som nyss uppgraderade från vevgrammufon till svartvit television :joy:

Sajten går så segt just nu att jag inte får fram några sökresultat när jag ska söka efter tråd att flytta inlägget till. @Jite

Fungerade att flytta om man skrev numret till tråden (21579) i sökfältet. Inga sökresultat annars.

Ska kika!

(hur lyckas ni alltid se till att hitta problem medan jag är på AW?! :stuck_out_tongue: )

Troligtvis för du är på AW oftare än i Bubblan. :joy::joy:

I wish!
(Om man inte räknar "sitta framför datorn och dricka öl och spela Diablo 4 själv en fredagskväll" som AW).

Edit: (fredag är det bara en gång i veckan iofs, och jag är inne här oftare, så inte ens då!!) :wink: