Bubblans driftinfotråd

Är det medvetet att reklam visas för Patreon ++ hade jag avslutat det, annars hade jag anmält det.

Med tanke på att hela syftet med Patreon är att inte se reklam (nativereklam undantaget som du såg med Samsung-inlägget då det inte går att ta bort i dagsläget för Patreon) så kan du vara tämligen säker på att det är något tekniskt fel om du ser reklam i forumet.

Det är bra @Esse, Syftade på @Zop inlägg, hade de varit på det sättet så hade jag sagt upp de…inget annat än de

Fixar Patreon igen före jul. :heart:

@Zop är bra som admin, värdelös Patroen-felsökare!

Patreonskeptiker som mjuknar vid jul.

1 gillning

Detta händer här titt som tätt numera…

Denna gången vid sök av ett ord på sidan.

Tyvärr inte något jag kan se i loggarna, så svårt att felsöka.
Ser dock att maskinerna använder mer minne än jag föredrar, så ska göra en reboot vid nästa uppdatering av mjukvaran, skulle kunna hjälpa :slight_smile:

1 gillning

Vad är detta?! Skaffat Patreon på Teknikveckan och i feeden finns det inga nya avsnitt (senaste är från 25 maj). @Marcus_Attefors @Esse

@DennisKlarin Vet du?

De ramlade in i dag. Tog nog lite tid för feeden att uppdatera efter man betalat för patreon igen.

1 gillning

Mycket vargar här idag!

1 gillning

Var e vargen du trodde var död?

2 gillningar

Imperiet?

Jaha, nu blev det denna skiva.

Thåström har gjort många bra låtar.
Karenina är en favorit när hösten faller på.

Har jag problem eller har Bubblan problem. Otroligt segt just nu.

Shhh, vi sover. :joy:

2 gillningar

Här går det undan.

1 gillning

Det hoppade igång igen. Verkade vara mitt nätverk(om det var hos mig eller något i kedjan fram till huset vet jag inte). Men det var Bubblan som var segast.

Så var det för mig häromdagen. Allt annat funkade men bubblan var segt som sirap. Var så nån timme sen funkade allt igen. :man_shrugging:

1 gillning