Ah, ja det har du rätt i. Nu när du säger det så har jag tänkt på det många gånger innan, är det inget du kan fixa @Jite ?
Det är löst av mig nu.
Strålande jobbat!
Edit: Skrev ovanstående då jag har stort förtroende för dig, så jag utgick från att det funkade. Visste gjorde de det
Fick mail nu om uppdateringen i denna tråden, att du hade postat kommentaren ovan. Exakt samtidigt fick jag detta mailet som jag aldrig fått innan…någon idé om varför man får ett sådant?
Ingen aning. Jag har stängt av alla e-postaviseringar så jag får inga. @Jite
Ok…jag har väl mina på men ett sådant mail som ovan har jag aldrig någonsin fått under alla år.
Det har inte kommit fler?
Varken fler än detta ikväll eller tidigare. Första någonsin som ser ut så.
Då kan vi nog avskriva det som en tillfällig hicka någonstans.
Väldigt konstigt att du får ett bounce mail, du har inte skickat något email till no-reply
adressen som används för att skicka email från bubblan?
I annat fall så kan det vara vår email server som fått spratt, och jag ska undersöka det.
Det är inte så att du gått med i Jehovas Vittne?
Nej, scientologerna hade inte uppskattat om jag svek dem!
Nope, inte skickat något mail alls Bara svarat på @Zop inlägg på Bubblan.
Tycker personligen att det blivit mer förvirrande nu när det citeras på varje inlägg och man inte säkert fattar vad det går till. Nu tror jag att det inte är ovanstående inlägg som hänvisas till. Blivit lite rörigare…
Men vet man hur det funkar brukar man lära sig.
Alla nyheter är förvirrade i början. Bara att klicka på namnet på den som citeras så kommer det upp vilket inlägg det handlar om.
Som ett djur menar du…?
Det är jag med på (sedan gammalt). Men nu får man ju klicka på varenda inlägg om man ska förstå vad som citeras, eller missar jag nåt…?
Det fick man ju göra tidigare också förutom på det sista så jag tycker inte det är något att hänga upp sig på.
Något som har hänt gällande reklam i Bubblan? Ser inte det på datorn, men har börjat se det i mobilen.
Skitjobbig annons som förstör hela upplevelsen.
Ja, dessa annonser har börjat dyka upp bland inlägg i trådar också. Riktigt irriterande.