Bubblans driftinfotråd

Snart är den borta :slight_smile:

3 gillningar

Du har upptäckt det svarta hål som sakta men säkert slukar bubblan. Där inne finns redan Allt om Mac, Array, ett par sönderbläddrade nummer av iLove, Gabriel från tidiga Macradion och @Esse:s alla gamla 30-pinskablar.

6 gillningar

Array minns jag. Jag undrade för ett tag sedan var jag känner igen vissa som är här ifrån.

2 gillningar

@Esse vad har hänt med annonserna på siten? Bara mörkgråa rutor numera. Kör inte med någons adblocker

Har du en webbläsare som blockerar 3-parts cookies? Märkte att min Firefox blockerade det när jag kikade på det häromdagen!

Vet att TV ändrade lite på reklamen för några dagar sedan.

Edit:

Tracking content!

De äts också upp av det svarta hål som nämns ovan.

Detta sker enbart i Safari på iPhone såvitt jag vet. Har inte ändrat något med inställningarna.

Jadu! Jag försökte med att få fram reklam på TV för några dagar sedan. Jag har alldeles för mycket skydd på mitt tyvärr. Jag blockerar i brandvägg, DNS-nivå + en harden Firefox på det.

Håller det på att gå utför? Det är svårt att driva sajter idag och få dom lönsamma! Lite synd att det ska vara så. Många med mig kör ju adblocks och andra grejer så vi hjälper ju till tyvärr.

ja hade så förra veckan innan de blev helt galet med reklam .. då börja ja betala igen , för o slippa skiten .. :man_shrugging:t2:

2 gillningar

Haha, nej jag har ingen insikt om sådant. Är väl ingen som blir rik på att driva den här typen av sajter?

1 gillning

Det blir tyvärr så när det inte finns några annonser att levera i systemet.

Vatusan!! Slut på reklam? Jag får se till att bli en patreon igen :sunglasses:

Slut den timmen... :slight_smile:

Är det storleken eller typsnittet eller hjärnspöken? Tycker det ser annorlunda ut. Troligen bättre..:smiley:

Temat vi använder har ändrat utseende litegrann, potentiellt även texter ja.
Det har gått en period sedan vi uppdaterade forumet senast, så en del har hänt med teman, plugins och mjukvaran i sig. :slight_smile:

3 gillningar

Mer kompakt nu på startskärmen nu vilket jag gillar. :+1:t3:

4 gillningar

Tror jag håller med rent visuellt, dock inte alls när det gäller att det blir merjobb för mig att se till att alla saker ser ut som dom ska ;D

2 gillningar

blev grymt bra :+1:

1 gillning

Alltså... Vad gör du?! :laughing:

1 gillning