Bubblans driftinfotråd

Gick att flytta inläggen med en mellanlandning i en tillfällig ny tråd. Kanske för tungt jobb att flytta inlägg mellan två trådar med tusentals inlägg?

Hmm, illa. Det är ju till den tråden man vill flytta saker. Då får vi radera och hänvisad till tråden i stället

1 gillning

Sedan någon dag laddas inte nya bilder längre korrekt för mig. Ung. som att de inte laddas färdigt. (Kör iOS webbapp.)

Någon mer med samma problem?

Också upplevt det, men har varit så till och från sen flytten. Sidan har varit segt överlag de senaste dagarna tycker jag.

1 gillning

Det är temporärt om det är vajsing på uppkopplingen någonstans i kedjan.

1 gillning

Du får höja Patreon insatsen för full HD. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Ska kika på det!

1 gillning

Någon mer som upplever att bilder blir gryniga? Har varit så i nån vecka för mig.

Bara de som @esse har tagit. :joy::joy::joy:

Är det bara för mig det ser ut såhär? :thinking:

Ser inte ut så här men jag kör inte beta av iOS.

Är det där reklamen ska vara kanske? :thinking:

Ser inte ut så här, men ja det är väl platsen för reklam. Dock fortfarande fula “bakgrundsblocken”.

1 gillning

Forumet på 99 ligger nere. @Jite @Marcus_Attefors @DennisKlarin

1 gillning

Sorry, var och vaccinerade mig. Tror det var sprutan med 5G och små Bill Gates kloner som gjorde att 99 gick ner!

Fixat nu :slight_smile:

8 gillningar

Bubblan funkar inte med senaste Firefox i PC. Däremot helt ok i Firefox i iOS.

Funkar nu igen. :+1:

För ett tag sedan testade jag att göra Bubblsn till en app/placera den på hemskärmen. Sedan jag började köra Public Beta iOS 15 fungerar det inte att publicera bilder därifrån. När man klickar på pilen händer det inget. Eller den går till detta läge:

Kör samma setup som du och testade precis med resultat samma problem, alltså funkar inte här heller längre.

1 gillning

Funkar bra på Android 12 Public Beta 4, men så är ju inte webbläsaren beroende av vilken version
det är på operativsystemet. :laughing: