Bubblans driftinfotråd

Yep, men det var meddelandet du fick. :slight_smile:

Jo, det vet jag med. Men det meddelandet kastar ju Chrome ur sig när det känner för det typ, brukar oftast inte alls ha med det egentliga felet att göra.

Men vi kan åtminstone konstatera att det var hos mig det strulade :+1:t3:

1 gillning

Jag citerar mig själv här då jag aldrig fick svar på frågan för två veckor sedan.

Hur ligger det till här? Nu har den legat där i över en månad minst…

Vi är alla lika frågande till varför den aldrig löser det.

Så ingen vet? Det skulle ju gå snabbt, sas det :slight_smile:

Har fått två fula grå ränder högst upp, inte vackert.

De är på iOS med :-1:t2:

Yep, min OCD slår i taket. :laughing:

1 gillning

Jag har dolt dem med lite regler i 1Blocker.

Dela med dig då! :joy:

@Jite vad tror du?

Dom kom efter uppdateringen igår

Verkar vara en bakgrundsfärg som inte längre är svart/mörkgrå. På iOS syns det mest på tunna marginaler i samma ljusa grå.

Hej!

Banderollen är borttagen, jag blev akut sjuk för dryga månaden sedan (strax efter att jag satte upp den och påbörjade fixarna), sen har jag helt glömt att ta bort den!
Ursäkta!

När det gäller bilderna så har vi fått tillbaka ett gäng till, men det är fortfarande problematiskt med migrationen till den nya bild-lagringen (och att bilderna har fått fel hash).
Jag har planer på att göra en lokal återställning av den gamla databasen och se om jag kan migrera allt lokalt (dvs, få alla bilder att peka rätt) och sen återställa de kvarvarande posterna. Men det ska inte skapa någon nertid, så banderollen är onödig i nuläget. :slight_smile:

4 gillningar

Hej!

Jag tror dessvärre att det har med senaste uppdateringen av forumet att göra, då det uppträdde efter det.
Ska försöka lösa det asap.

Undersöker sidan för att hitta var det grå kommer ifrån, det verkar som att temat vi använder har en bakgrund och att vår header har en färg som bakgrund (har fyllt i den lite med svart här!):

image

Tanken är nog att “headern” ska sitta lite “fräckt” med en paralax bakgrund och ha en “snygg” skugga (box-shadow 0 1px 8px rgba(0,0,0,0.18)):

Vilket då i Ljust läge (som inte har någon bakgrundstextur) blir rätt konstig:

image

1 gillning

Kan inte flytta inlägg:

@Jite

1 gillning

8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams-tråden

5 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Ändra språk på rättstavning i Firefox

Har också problem att flytta dit.

1 gillning