Black Friday hos Sonos

Spara upp till 20% på hemmabioljud:

  • Arc: 10 499 SEK → Nu 8 399 SEK
  • Beam: 5 999 SEK → Nu 4 799 SEK
  • Ray: 3 649 SEK → Nu 2 899 SEK
  • Sub: 9 999 SEK → Nu 7 999 SEK
  • Sub Mini: 5 999 SEK → Nu 4 799 SEK

Upp till 25% på bärbart ljud:

  • Roam: 2 199 SEK → Nu 1 649 SEK
  • Roam SL: 1 999 SEK → Nu 1 499 SEK
  • Move: 4 999 SEK → Nu 3 749 SEK

Köps bäst hos HiFi Klubben

2 gillningar

Bra rabatter ändå!:+1:t3:

Köpte en Sub Mini för ett tag sedan med uppgraderingsrabatt på 15% och landade då på 5100:-.
Men detta var ju ännu bättre.:sweat_smile:

Bättre med en 40% kod. :joy:

1 gillning

Jaha, då ska jag börja vela igen då om det är dags att byta ut min Beam mot en Arc... :slight_smile:

Season 3 Nbc GIF by The Office

Du har dåligt inflytande på mig :grin:

Skickat från min svindyra iPhone 15 Pro.

…och hur får man tag i en sån?

Man lägger ut en blänkare här. :joy::joy:

Man får akta sig för @Esse bara!

1 gillning

Du må vara lite fattigare men livskvalitén måste ju ha gått upp med minst 2000% nu! En Arc är ju grädde på moset, kan ju inte ha en trött Beam och sitta där med mesigt ljud som ett djur!

2 gillningar

Ja man får ju lägga upp det på ett sätt som Herr @Esse uppskattar annars slår bannometern i topp. :joy::joy:

Saknar en ordförandeklubba bland emojisarna känner jag!

1 gillning

Efter sonos totala marknadsföringsmiss med att behöva skrota sin gamla för att köpa en ny, på ett system som fort fungerar med bra ljud blev man ju prutt! och läste inte så mycket mer om det, men skulle gissa att rabatten är personlig? :sweat_smile:

Sen kom kovändning att man fick behålla den äldre amp/högtalaren för rabatten iaf… :joy:

Har ärligt talat inte märkt någon skillnad på S1 och S2 appen sen de delade upp äldre mot nyare. Där de gick ut med ( 2:a marknadsföringsmissen) skulle få så många fler funktioner som äldre (S1) ej skulle klara av….

Har nu ett stereo system i ett rum. Resten av huset en massa ”one”. Märker som sagt ingen skillnad förutom airplay, men det är ju utanför själva appen.

:hammer: @Esse får ta tag i hammren istället :sweat_smile:

1 gillning