Black Friday 2023

Vid den här tiden på året brukar @Esse ha spammat hela forumet med mängder av Black Friday-inlägg. Vad har hänt i år? Eller minns jag fel? :slight_smile:

Det drar ju igång först den 24:e november och hur sjukt det än låter så är vissa av priserna som ska komma skall från vissa bolag under embargo. Dvs vi vet vad de kommer kosta under BF men får inte säga det förens ett visst datum.

Jag väntar på en billig 2 eller 4TB SSD till PS5an. Och ett årsmedlemsskap på PS+. Kanske även en extra handkontroll, har vissa källor som hävdar att de kommer säljas för runt halva priset på BF.

2 gillningar

Inget värt att tala om ännu.

Elgiganten har släppt lite förtur på kommande kampanjer för medlemmar.

Fick bli en Mophie reseladdare, för 599, bra kurs.
Om den är bra, återstår att se :sweat_smile:

https://www.elgiganten.se/product/tjanster-tillbehor/batterier-laddning/laddare/mophie-snap-tradlos-reseladdare/543355

1 gillning

Nu blev man ju sugen fast man inte behöver en. Bra pris.:+1:t3:

1 gillning

Eller hur :joy:

Alltid lite misstänkt när produktbilderna ser datorgenererade ut :face_with_peeking_eye:

Men den laddar inte Apple Watch va?

Enbart via sladd då som du pluggar in i laddaren.
Finns en annan modell som har det integrerat, hade väl varit det bästa, men bara för mig, då bara jag har en Watch familjen :blush: :man_shrugging:t2:

1 gillning

Tror att jag struntar i BF i år, också. Kan inte minnas att jag någonsin köpt något på BF eller BW.

1 gillning

Första Inköpet

1 gillning

Ubiquiti har skickat ut mail om kampanj på AmpliFi Alien.

tillägg: moms tillkommer beroende på vilket land du beställer till. Men det är ändå bra mycket lägre (ungefär hälften) än vad dom brukar kosta.

1 gillning

Hur var det nu, hade @Zop en sådan och bytt från Unifi eller var det tvärtom?

Jag har tre sådana. En hemma och två på lantstället.

De har bättre prestanda än UniFi Dream Router och UniFi Dream Machine – och framför allt inte samma problem med fläktar som låter och värme.

Gissar att de säljer ut AmpliFi Alien nu och att den ersätts med en ny produkt inom kort. Den har hängt med i rätt många år nu.

Det borde vara dags för någon Wifi7 att göra entré. Men jag har som bäst Wifi6 grejer och slår till på en Alien nu. Dags att byta ut den gamla Amplifi HD.

1 gillning

Finns bilder på en vit Amplifi, sen kommer det en ny USG :smiley:.

1 gillning

Instabuy på den!

1 gillning

Tror att @xms67 kommer att köpa en också och så får vi följa hans äventyr med att byta ut den äldre. Åker någon hem till honom och filmar? :slight_smile: