Behöver man en 3D-skrivare?

haha googla bara en bild.

1 gillning

Det är ett problem när det händer :grin:
Har hänt mig en gång av säg 50 prints.

Jag hoppade av i sista sekunden, kändes som om det kommer att bli problem med denna skrivare.

Hade jag pengar att undvara hade jag hoppat på.
Han här är inte så negativt inställd :slight_smile:

Jag tänker mest på om den pajjar tar världens tid att få delar, så den blir kanske mest stående i ett hörn. Sen tycker jag den slänger på tok för mycket filament vid färgbyte. Kommer kanske bättre saker om ett par år.

Det går tydligen att ställa ner i slicern och använda ett "purge tower" samtidigt så minskas spillet.

Dottern ville ha ett skelett :flushed::grin:

5 gillningar

Mer leksaker :sweat_smile: Är fortfarande imponerad av hur enkelt denna maskin var att komma igång med och hur stabil den är med att leverera bra(enligt mina krav) prints. Bättre än min mobil är på att leverera bra fokus också :joy:







6 gillningar

Håller med dig till 100% Enda som händer vad jag förstår om man köper en dyrare är att man kan skriva ut fortare (skriva ute fler material) och bibehålla kvalitén.

1 gillning

Vad har du för profil när du skrev ut hajen?

Curas standard 0.2, endast justerad temp till 180°C. 150% skala.

1 gillning

Det blir värre & värre. :joy::joy:

"Pretty amazing".

Min trovärdighet hos sonen kanske är sisådär nu, jag brukar säga att fejk-Lego är nåt dåligt,och här sitter jag och skriver ut eget fejk-Lego :joy: Till mitt försvar är den bara "Lego like" :sweat_smile:

6 gillningar

Givetvis, någon har noterat samma som mig.

1 gillning

Min absolut längsta utskrift hittills.

Inte så imponerande

Tills man tar bort supporten :slight_smile:

8 gillningar

Coolt.

Är det en egen bild?

Ja det är en en present till min systerdotter. Är tre bilder på en hennes syskon och mamma. Ska skriva ut foten härnäst.

2 gillningar

Har du gjort filen själv?

Skärmen ja men efter instruktioner från en person på FB på en hemsida som heter Lithophane Lamps stls from your pictures

1 gillning