Bästa skärmskydd till iPhone 15 Pro och Pro Max?

Som rubriken. Vill gärna den ska täcka hela skärmen och kännas skön.

Spigen 'EZ' Fit är populärt och bra.

3 gillningar

Jag gillar Spigen, har kört det på de 2 sista lurarna. Om jag skulle köpa skärmskydd i dag hade jag satsat på det som @MrMustang köpte. Verkar vara en riktigt fin lösning för applicering på det.

1 gillning

Bäst och bäst. Jag tycker alla är samma lika, och går sönder efter ett tag.
Jag använder ZAGG, då dem har gratis (smidigt) utbyte av trasiga skärmskydd.

Utbytena fungerar bra, dem skickar nytt utan krångel :+1:

Det beror väl på vad man gör med dem? Har nog bara haft sönder ett skärmskydd en gång, när jag tappade telefonen face down på asfalt. Annars går det ju inte sönder av sig självt. Det jag däremot upplevt med flera skydd är att det tillslut uppstår luftbubblor som inte längre går att trycka ut. Sedan börjar de mer eller mindre släppa. Fast jag stör mig så mycket på såna bubblor, så jag brukar byta ut skyddet innan det börjat släppa ordentligt.

Ja, detta var riktigt bra. Enkelt att montera och relativt billigt.
https://www.amazon.se/dp/B0CRYK77N9?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

Monteringsanvisning:

• Starta monteringen i badrummet direkt efter att du har tagit ett bad - ångan kommer att absorbera allt damm från atmosfären och det kommer inte att störa installationen.

:joy:

Gissar på att du har din telefon i ett fodral. Då skyddas kanterna på skärmskyddet av själva skalet, och håller där av nog längre för dig :blush:

Jo, fast det är ju fortfarande så att det inte går sönder av sig självt. Krävs ju yttre åverkan för att något skall gå sönder. Förutom den gången jag tappade min telefon face down i asfalten, så har jag nog aldrig tappat den så att glasskyddet spruckit, det tror jag inte det skulle göra även om jag inte hade skal.