Bästa hamburgarna i Stockholm?

Nu tänkte vi samma sak.

1 gillning

Vaniljsåsen är slut. Du kan få blomkålssoppa i stället.

Då hade servitör fått blomkålsöron. :joy:

1 gillning

Var på en restaurang för några år sedan där jag bad om efterrättsmenyn. Jag fick den men vad jag än försökte beställa så fick jag beskedet att det var slut. Efter tre försök frågade jag vad som inte är slut och fick svaret: ”Allt på menyn är slut men vi har vaniljglass.”

7 gillningar




13 gillningar

Barrels i Gamla stan till och med. Jag hör av mig när han går.

3 gillningar

Du får satsa på the barn i götet nästa gång ni är på bästkusten

2 gillningar

Burgarna på Barrels i Gamla stan var riktigt bra, 5 av 5 bubblor. Tillbehören vi tog var också på topp och kölista. Kommer inte göra någon besviken. Fanns en Milkshake-öl(beta😂) så snart har de väl en vaniljsåsöl till @RolexJocke:sunglasses::sweat_smile:. Självklart provade jag inte den typen av öl, jag är på tok för konservativ för sådana påhitt.

Rent allmänt är det ju trevligt att gå till Gamla stan och hustrun och jag tog en öl innan vi mötte upp kidsen. Så, stark rekommendation.

6 gillningar

Kul att det blev ett positivt besök :blush: Även om det var ett par år sedan jag var där, så låter din beskrivning så som jag minns det. Kul att stället står sig än!

Känner du dig tuff någon dag och sugen på en annorlunda öl (t.ex. glass i öl :relaxed:) och en pizza kan jag rekommendera Omnipollos hatt (tvärgata till götgatsbacken).

1 gillning

Nu avslöjade du ju var spaningsledningen tar sin öl. 🕵🏻‍♂️

1 gillning

Spännande. Jag upptäckte tidigt(?) deras outtalbara Nebuchadnezzar. Även om jag bara tycker man kan/bör dricka en(1) av dem per gång. Hade ingen aning om att de hade en restaurang. Men min konservativa ådra leder nog till att något mer experimentellt än Nebuchadnezzar känna främmande.

Jo, jo... Nu har jag er..:disguised_face:

2 gillningar

Hänger inte ni på Veganpuben?

Inte nu när @Marcus_Attefors har avslöjat den.