Bästa hamburgarna i Stockholm?

Är det barrels n burger du tänker på i Gamlastan?
Riktigt bra burgare och bra lokalockså…så kanske ett ganska bra ställa att gå med barn.

1 gillning

https://instagram.com/barrels.se?utm_medium=copy_link

2 gillningar

Funky Chicken Foodtruck utan tvekan!

2 gillningar

Åt på The Border vid Skanstull ikväll och det var gott tyckte jag , smakade mer kött än typ brödernas/diné gör om man nu gillar det.
Jag beställde en Smokey , den var inte värst smokey men om man hade smokey dressing på sidan och doppade i då och då blev det bra , det var ordentlig bacon också.
Önskade jag kunde äta för två för deras burritos lockade :stuck_out_tongue:

1 gillning

De är värda en tur tillbaka. Bodde granne med stället för några år sedan. Blev några burritos då :yum:

1 gillning

Glad att jag inte hade något att göra ikväll för det var verkligen värd en tur tillbaka , oj så gott det var med en burrito !
En California utan guac och pico de galo , borde tagit ur pommes och sallad från den också så hade den vart perfekt :grin:

1 gillning

Testat BunMeatBun ?
Tycker den som ligger i Farsta är bra, men jag är dock ingen konnässör på hamburgare :man_shrugging:t2:

Bara via utkörning och då var tyvärr maten kall så jag får ge dem en chans om jag har vägarna förbi Farsta.

De är bra som tusan men inte fantastiska tycker jag. Har käkat på restaurangen i K25.

Då var det dags…:+1::smiley:

Flippin?

Barrels.

1 gillning

Mys! Blev Flippin här till lunch idag!

Ska bli kul att testa Barrels. Första arbetsdagen måste ju firas kungligt…:sunglasses:

Du är på Barrels. 🕵🏻‍♂️

1 gillning

Det börjar ju sådär. Hustrun beställer kycklingvingar. Efter 5 minuter kommer någon och säger att de är slut men att de kan göra Fries eller blomkål i stället…:man_shrugging:

Hustrun letade efter kniven för att kolla om de inte serverar kulor istället…

2 gillningar

Mmm, blomkålsvingar. :yum:

Va fan… Nu blev ju jag sugen på burgare

Ja den menyn skulle de ju erbjudit mig. :joy::joy::joy:

Då hade det blivit julgransplundring typ lock stock and two smoking barrels. :joy::joy:

4 gillningar

Haha, tänk om @RolexJocke blivit erbjuden blomkål.

2 gillningar