Apple WWDC 2021

Lite tveksamt eftersom WWDC tar ju inte slut efter keynoten. Direkt efter den så är det “Platsforms state of the union” som är en mer teknisk keynote för alla utvecklare.
Kan vara att det är ett event enbart för pressen om de som håller i det eventet på Apple inte ska vara med på “State of the union”

2 gillningar

Makes no sense…

Är nog som du skriver. Endast press.

Ser ut att vara mellan keynote och state of the union vilket nog gör att Apples högdjur kan vara med.

1 gillning

Högdjur. Vad är det för art?:joy:

Aldrig hört uttrycket “högdjur” förut? :astonished:

3 gillningar

Det kanske jag har gjort men inget jag använder. :man_shrugging:

4h kvar bara!

Spännande, lika spännande om BankID kommer att fungera på betan… fast det spelar ju ingen roll. Det finns la inte nånn som kör developer Beta 1 på sin huvudenhet, haha (ironi)

3 gillningar

Apple Store är fortfarande uppe och rullar. Kanske inte blir någon hårdvara idag. :thinking:

I år är det väl ett gäng som är nervösa för att SL-appen inte ska fungera också (om de valt att köpa månadskort i den).

Känns väldigt osannolikt för ny hårdvara idag, tror de släpper en ny MacBook Pro i det tysta inom några veckor.

1 gillning

Men det känns som vi “vet” väldigt lite vad som kommer presenteras idag. Spännande!

3 gillningar

Im super excited…

3 gillningar

Vem vågar sälja sina aktier?

Jag sålde alla mina Apple utom en förra veckan. Dom går ändå ner efter varje keynote :slight_smile:

1 gillning

Vågar? Varför skulle man sälja dom nu?

Den lilla nedgången som kan ske täcker väl knappt courtage + växlingsavgifter?

1 gillning

Nu kan det börja

5 gillningar

För att Apples aktier alltid dyker efter ett keynote