På Costco
@MrMustang bara att klippa ett 12 pack.
Jag har ju redan en, varför skulle jag köpa en till? Hade ju dock varit bra pris om det där gällde i Sverige.
Du kan ju kränga de på hötorget (världens bästa smart watch), i en stråhatt kommer du att ge ett ärligt intryck.
Vad då inte i Sverige? Du menar kanske att priset är amerikanska kronor?
Länka gärna till var du hittade det där.
Är du pissed för inte Costco messat dig detta erbjudande? Trodde du var VIP Costco.
Så du misstror mej? Vad tror du jag skulle vinna på att fejka detta?
Han har inte tid nu, bläddrar satan i kupongboken.
Jag har varit där ganska många gånger nu senaste året och aldrig sett några rabatter på Apple. Billigaste nypris i andra butiker i Sverige ligger på 10,2k, därför har jag svårt att tro att Costco helt plötsligt skulle sälja den så mycket billigare, men jag kan ha fel. Ska dit i helgen, så vi får väl se då.
Du får välja att tro vad du vill, men håll det gärna för dej själv istället för att konstatera rakt ut att mitt tips är falskt. För övrigt är du också helt ute och cyklar med att de inte har haft rabatt på Apple produkter tidigare...
För övriga personer som förstått att tipset är genuint kan jag konstatera att det är från Costcos eget nyhetsbrev och är en del av deras vanliga Hot Deals kampanjer som sträcker sig över 4 dagar. För er kan jag också konstatera att de har erbjudande på Series 9 samt SE klockor också.
Varför så otrevlig? Att jag är tveksam till om det stämmer, är inte samma sak som att jag säger rakt ut att det är falskt. Tipsar man om en rabatt, är det kutym att åtminstone posta en länk eller hänvisa till ett nyhetsbrev eller liknande, det saknade ditt första inlägg, därav mina frågetecken.
Stämmer säkert, då är allt bra. Ledsen om du uppfattade det som att jag outade dig med falska nyheter, det var inte meningen, men jag men jag blir tveksam när saker som jag själv inte kan bekräfta låter lite för bra för att vara sant. Så vi kan lägga ner denna diskussion
Om man lyckas klippa en ny Ultra2 för det priset är det iallafall en väldigt bra deal. Det är en väldigt trevlig produkt.
Ursäkta, vad har du inte sagt?
Hoppas de har många klockor på lager så att du får en i helgen. Misstänker många åker dit för att köpa för en orsak eller en annan.