Det stör mig som fan med, tror inte det finns någon bra lösning på det.
Under inställningar -> kontakter kan du ställa in förvalt konto, där hamnar alla nya. Det är mig veterligen enda stället att göra någon inställning gällande det.
Hade riktigt kaos med det också, all samtalhistorik från jobbluren kom på min privata m.m
Men....men...hur kan det stämma? Det var ju konstaterat som världens 8:e underverk och att det bara funkar bara några inlägg tidigare
Hittar 10 år gamla trådar kring detta. Lite typiskt Apple att medvetet krångla till det, när en iOS-användare sedan byter till Android så följer inga kontakter med och så gnälls det på att det på iOS minsan "bara fungerar"
Det här är ju hygienfaktor att ha en sådan valmöjlighet kan man tycka.
Där har du problem 1A. Man byter gör inte den switchen. Gör man inte det, får man heller inga såna problem
Vet att du delvis skojar, men den typen av kommentarer är så tröttsamma. Var någonstans i samhället skulle man acceptera det annat än iOS > Android?
Jag tänker inte logga in på outlook nu (på semester) men är det inte bara att skapa kontakten i outlook?
Det är ju vida känt att @MrMustang inte är vaccinerad mot grammofonstift, så det blir rätt ofta hack i skivan.
Fråga Nordkorea
Den skulden är väl fortfarande inte reglerad, var det regeringen som betalade Volvo?
Det tror jag inte den är. Gissar på det🤷🏻♂️
Hittade detta från 10 år sedan
"Frågan är om nuvarande diktatorn Kim Jong Un någonsin kommer betala notan som idag, inklusive ränta, ligger på över 2,6 miljarder kronor."
– Vi skickar en påminnelse varje halvår, men det är ju som bekant: Nordkorea uppfyller inte sin del av avtalet, säger Stefan Karlsson, chefanalytiker på Exportkreditnämnden (EKN),
iPhone 16 går bättre i Kina. https://www.reuters.com/technology/apples-new-iphone-sales-china-jump-20-first-3-weeks-counterpoint-says-2024-10-18/
Samsung och Apple störst på mobiler som vanligt. Men Google med sina Pixlar börjar synas:
Google och Samsung har haft en slags vapenvila gentemot varandra ett tag. Pixel har en modifierad Exynos variant som de kallar Tensor som bekant.
Blir intressant nästa år då Google blir mer självständigt så att säga med den första Tensorn i egen regi. Då spetsas konkurrensen upp ett snäpp.
Hittade ett klipp på YouTube som förklarar mer vad det handlar om. Det är ett rätt långt klipp fast fungerar bra att bara lyssna på i tex bilen.
@pao jag har knäckt koden för hur du slipper AI genererade månbilder.
Fast med dagens utveckling så är det mer än månen som vi måste vara vaksam på. Se bara på nya pixeltelefonerna.