Är det ens någon här på forumet som haft ett enda riktigt problem med sin 15? Ja, @Marcus_Attefors hade/har väl problem att ladda mer än 80% men annars kan jag inte påminna mig om.att någon rapporterat nåt större problem.
Tror inte det faktiskt, jag har nog ett måndagsexemplar även med 17.1 har jag samma skit. Otroligt störande.
Läge för en retur kanske? Är det din egen telefon eller är det ett recensionsexemplar?
Provat total reset? Det måste ju vara en mjukvarugrej.
Inte vad jag sett.
Recension så jag pallar inte riktigt. Får lära mig att leva med det
Är det en 15 PM? Isåfall spelar det ju inte jättestor roll, den har ju så bra batteritid ändå
Om man nu är så emot Apple, men ändå följer allt dom gör så är men helt klart ändå en fanboy
#justsaying
Håller med dig i sak, fast å andra sidan är det väl svårt att hänga på Bubblan utan att hänga med i vad som händer i Apple världen då det är typ den största bubblaren på Bubblan i samband med att Apple släpper nya produkter
Reverse fanboy
Men de flesta inläggen i den härctråden är ju uppletade på youtube och övriga interwebs
Men det betyder inte att man behöver skriva. Jag skriver oerhört sällan i android trådar eller för Windows
Japan har länge varit ett populärt iPhone land. Nu händer det lite intressant där. Telefonerna börjar bli så dyra så Google Pixel mobiler har börjat bli mer populära:
Man får se om Apple svarar på utmaningen? En ny SE modell borde vara ett bra koncept.
Du som recenserar mängder av iPhones när hade du ett hårdvarurelaterat problem senast av denna typ?
För att den frågan skall vara relevant så måste vi veta hur många som har skaffat 15 Pro och 15 Pro Max här på forumet. Är det 1 på 100, 1000 eller 10
Jag har nog varit en reverse fanboy länge, fast kanske mest över Steve Jobs, läst böcker och sett filmer. Även att han verkar ha varit en riktigt otrevlig slavdrivare.
Jag tycker att det låter som ett mjukvaruproblem.
Troligtvis och förhoppningsvis är det ju en quick fix. Men måste ju vara i kombination med A17 Pro då inga vanliga 15 har problemet?
Hur många andra har problem att ladda över 80% med sin A17 då?
De problem som beskrivs på tex Apple forum är både överhettning och batterydrain samt andra laddningsbekymmer. Det tråkiga är ju dem som säger att det inte är några problem för det minimerar de som verkligen har problem och köpt mobilen för mycket pengar. Tex om det varit @Marcus_Attefors privata iPhone Pro för 18k så hade det ju varit annorlunda
Här en balanserad artikel (tycker jag)