Jag släpper det så får vi se vad tiden utvisa
Tänkte bara posta att nu är det problem med uppsvällda batterier med även om det är något enstaka fall
ETT fall. Ge dig nu.
Det kan du inte.
Hoppas du inte läser om någon som tappat bort sin iPhone, då har Apple problem med att alla iPhone 15 mystiskt försvinner från jordens yta
Så har jag upplevt det länge med, när jag gick från iphone till S8+ för många år sedan kunde jag gå omkring i mer än halva fabriken utan att tappa signal, iphonen fick jag bära med mig
Jag gjorde nästan samma resa 2013, från iPhone 4 till Note 2
Lite kuriosa kring Note 7 fadäsen.
Släpptes 10 oktober 2016. 2 veckor senare var problemen faktum. Samsung återkallade den helt två månader senare. Då berördes 2.5 miljoner enheter.
Det var Samsung första mobil med USB-C
Samsung erkände 35 incidenter av 92 varav 26 som fattade eld och 55 med egendomsskador.
Det största fiaskot var alla de ersättningsmobiler 500 000 st som även de började få problem, den hette Note 7s
Kom det någonsin fram hur mycket pengar Note 7 kostade Samsubg I slutändan? Blev väl ett par stämningar mot dem med?
Inte det mest vetenskapliga testet men Samsungs S23 verkar vara mer tålig.
Vad jag kan hitta 17 miljarder USD. Ja det blev stämningar men jag vet inte hur de gick.
Därför man kör AC+, det är ju ingen nyhet att iPhone är ömtåliga På den tiden Nokia 3310 var the latest and greatest, kommer jag ihåg att vi spelade fotboll med dem i korridorerna, de överlevde precis allt
@pao, jag gjorde likadant som du och testade kameran på 0,5x, 1x, 2x och 5x. Världens tråkigaste motiv runt huset hemma men ändå.
0,5x:
1x:
2x:
5x:
Ser ju riktigt bra ut
Behövdes en uppdatering av iOS. Tänka sig att det inte var för att det inte fanns Super duper crystal extra cooling turbo vapor chamber delux
Det vet vi inte än
Apple får väl släppa (ännu en) uppdatering till buggfesten IOS17. Är det då andra eller tredje uppdatering efter släpp. Sedan får vi se vad den innehåller och om den hjälper.
Eller så har Apple byggt en dålig produkt för att skaffa sig benchmarks som Ming-Chi Kuo säger och skyller på Meta och Instagram
Men är det så simpelt att alla problem försvinner med en liten uppdatering (utan att throttla SoC) så är jag den första att lyfta på hatten
Måste vara skönt med Android att det kommer en major release och sen behöver man inte uppdatera förrän ett år senare när nästa kommer
Fasen @pao du har många strängar på din lyra, inte visste jag att mjukvaruutvecklare var en av dom Jag som lekman är inte så insatt att jag vet exakt vad problemet vad och skulle kunna skriva kod som fixade det. Tur vi har dig som vet allt om Apple och mjukvara
Alla problem? Är det så många, jag har inte märkt något direkt.
@pao har haft många problem med sin iPhone 15 och iOS 17. Eller sorry, han har läst att alla har det, eller jag menar han har läst att nån har det så alla har det!
För allt negativt som står på nätet är sant.
Och kom ihåg oavsett om det är ett måndagsexemplar eller användarfel så är det Apples fel!
Edit, hade ett problem med väder-widgeten men det löste sig genom att nollställa inställningen.
Ett OS blir aldrig klart och jag vill hellre få många uppdateringar än att köpa en android lur och aldrig få några.
En sak är klar och det är att Apple relaterade ämnen är mer engagerad än Samsuck som är en ensidig konversation
Om det är sant, och det finns ingen anledning att tvivla på det, är det ju väldigt bra om det bara är en OS-uppdatering some behövs. Frugan är på väg att byta telefon (och kanske jag också) och vi har varit lite nervösa.