Apple vs resten (2023)

vill testa

Är det en reklam för Windows på Istanbul Airport.

Och vad Android gör i hissen vet jag inte.:sweat_smile::joy:

1 gillning
1 gillning

Och Samsung har då ett finger med i spelet på alla på den listan. SDS är nog överlyckliga :blush:

Imponerande av Apple. Fast samtidigt ger det inte mycket utrymme för andra märken förutom Samsung då.
På det sättet har smartphone marknaden blivit lite tråkigare.

:flushed:

De verkar inte vara redo att presentera ett ljust tema eller 2FA heller. Den där appen är hopplöst efter.

2 gillningar

Ingen vill ha video i sin musikspelare.

3 gillningar

Korrekt, inte primärt som nåt ofog som Tiktok-flöde iallafall. :rofl:

1 gillning
1 gillning

Glad att jag har Apple Music när jag läser sånt här. :poop:

4 gillningar

Sonos har dessutom bekräftat att rumsligt ljud med Apple Music kommer till deras högtalare i slutet av mars:

1 gillning

iPhone SE 4 verkar finnas i pipelinen igen:

Frågan är till vilket pris?

Samsung har äntligen kommit ikapp iPhone på dessa områden, om man nu bryr sig. Frågan är vad iPhone 15 har i pipen. Bra att Samsung valde SD i S23 serien :slightly_smiling_face:

1 gillning

Blir nog rätt dyr. Men relativt billig jämfört med de andra iPhone som Apple har.

:thinking:

Varje år Samsung släpper en S modell sedan S20 så dyker detta upp från avundsjuka Apple fanboys. Varje år har det dessutom visat sig att det inte är mer "fake" än ett nattfoto med andra märken :smile:

1 gillning

Vill man läsa hur det går till så finns det många artiklar. Tror inte att Samsung ändrat grunden för S23 Ultra från hur S21 Ultra tar dessa bilder