Apple vs resten (2023)

Nej det gör den inte.
edit: Testade just

Kanske inte, men kanske på ett annat sätt ändå.

Så det finns inte bara 1000 olika modeller utan av varje modell finns det en privat och en enterprise-modell?

2 gillningar

Samsung Galaxy Enterprise Edition | Samsung Business Sverige

tveksamt får jag gjorde en wireshark sniff före och efter.

Edit: artikeln är från 2018... rätt mycket har hänt sedan dess

Nja nu överdriver du. Enterprise edition finns på vissa modeller. Annars är det ju bara A, S och Z att hålla reda på :slightly_smiling_face:

Känt marknadsföringsknep från detaljhandeln. Ju fler modeller och varianter desto mer hyllmeter (exponering).

Jag har en mobil, ett sim-kort, får jag inte rösta :stuck_out_tongue:

1 gillning

me too

Det går inte att ändra en omröstning efter fem minuter. Vi får notera att du jobbar dygnet runt. :wink:

Jag har en mobil med ett sim-kort, men ett jobbnummer och ett privat nummer.

1 gillning

men vänta nu...Kan man inte tabort mail appen på MacOs?!

2 gillningar

Du kan (man kan göra det mesta om man vet), men det är ingen enkel operation.
Stänga av SIP i recovery mode, starta om, i terminalen radera allt som har med Mail.app att göra.

Du kan inte få tillbaka appen utan att ominstallera operativsystemet.

1 gillning

......... right

Ungefär så. :rofl:

1 gillning

Man lär väl kunna rename filerna bra så kan man få tillbaka det?. eller?

Ingen aning, SIP kanske får psykbryt då.

1 gillning

Kollade nyss Netonnet.se
Apple 9 olika modeller
Samsung 13 olika modeller
Inte så vansinnigt mycket mer
2 st av Samsungs finns ju inte motsvarande hos Apple så de kan man ju nästan ta bort :slightly_smiling_face:

1 gillning

Fick ringa apple support nyss. Fruns mail slutade fungera här om dagen och fick fan inte ordning på det.

Men tänkt att gamla hederliga logga ur och loggain igen löste ett mac problem också :slight_smile:

Problemet var att hennes mailkonto försvunnit från mail appen. ville man läggatill igen så sa den att det fanns redan. Man fick loggaur icloud då och sedan läggatill mailkontot för att sedan logga in i icloud igen......... sjukt logiskt :man_shrugging:

2 gillningar

Faktisk. Kontot fanns kvar men syntes inte. Inte helt ovanligt att sådant händer på alla möjliga system.