Apple vs resten (2021–2022)

Under möten, middagar, dejter, biobesök och så vidare så slår alla vettiga personer på ”stör ej”.

Världen är fylld med ovettiga personer.

4 gillningar

Jag skulle ju aldrig köpa en klocka som är smartare än mig själv. :joy::joy:

2 gillningar

Då det var tänkt som ett svar till mig, förklara syftet med ditt inlägg med tanke på vad jag skrev till dig?

Eller helheten tvingar dig så du inte har några val alls?

Hellre ett ekosystem som fungerar och som försöker hålla fast en än ett icke existerande ekosystem :joy:

1 gillning

Jag brukar tänka tvärtom. Kör man macOS eller iOS kan man använda sig av alla ekosystem. Kör man Windows eller Android har man svårt att vara med i Apples.

I min värld är man helt fri med Apple och begränsad med Android eller Windows. :crazy_face:

6 gillningar

Tur att man inte kör Huawei (gör någon det fortfarande?)

Brittiska bankkunder har fått samma virusvarning.

1 gillning

Jag vet inte men hade varit ytterst tveksam till att köpa en Huawei idag utan Google. Huawei stod för många innovationer så det är synd på ett sätt. Tex tror jag att Samsung köpte det bolag som från början hjälpte Huawei med periscope zoom på P30

Förklara gärna :slightly_smiling_face:
Privat har jag en mobil som med DeX är fullt tillräcklig att dubblera som dator. Smartklocka som funkar kanon med mobilen. Google och Microsoft som fungerar bra. Vad skulle jag vinna på att gå över till Apple?

2 gillningar

Dina vänner skulle älska att det blir blå bubblor när man skickar meddelanden till dig. :wink:

Huawei använder Avast, det är Avast som ger false positives. Ingen big deal.

1 gillning

Vi vinner på att du INTE byter :joy::joy::joy:

1 gillning

Eller pink screen effekt :wink:

Mycket kaffedrickande på Spotify…
Och när kommer lossless?

Vi tar en kaffe till…

Skriker några få.

1 gillning

Ja den stora massan bryr sig inte det minsta.
Men detta är ju en pågående grej hos Spotify att dom klagar och säget att funktioner skall komma men inget händer.

De klagar till EU på att Apple inte släpper in dem och så fixar de inte stöd när Apple släppt in dem. Antar att de flyttat alla resurser till utvecklarna som arbetar på det ljusa temat.

Är det inte snart dags att gå vidare Henrik?:joy::joy: