Apple vs resten (2021–2022)

Och det älskade dig. Men så övergav du det!

Attt,minnen. Tyvärr pajjade min och de säljs in längre. Så har en föregångar på denna nu

1 gillning

Jag övergav PC och då rök även tangentbordet.

There will be trauma.

Fanns det någon sådan där “FUCK IT” moment som var anledningen till att du övergav Windows?

Det var nog att jag blev kär i Apple både med iPhone/iPad och sedan föll jag pladask för macOS. I grunden har jag inga större problem med Windows men gillar macOS mer och framförallt hårdvaran.

1 gillning

Som mitt iMac G4-moment.

1 gillning

Min kärlek för apple kom med Cube år 2000…eller var det 2001?.

1 gillning

Finns det någon smart tv med ett vettigt gränssnitt?

Samsung, Tizen är väldigt trevligt!

2000!

Var det inte något där med apparna som saknades?

så var det!!.. Gick in på Bestbuy för att köpa en Video Kamera. Kom därifrån med en Cube.

2 gillningar

Finns allt i nuläget men är väl ingen riktig garanti i framtiden. Nackdelen är ju att Samsung har olika versioner av Tizen på sina TV. Nya 2021-modellerna har ett annat UI (likt men lite annorlunda) än min modell som är från 2020. Jag får dock uppdateringar rätt frekvent men hade varit trevligt om de gjorde som Apple och skickade ut allt nytt till alla. Iaf flaggskeppsmodellerna som har bra processorer etc.

Jag har Android men har aldrig använt det, kör dekodern eller ATV. Tycker inte om Android gränssnittet alls.

Här kan du se lite hur UI:t ser ut på min:

1 gillning

Nej jag håller med, är inte heller kompis med AndroidTV

1 gillning

Haha körde exakt samma! :smiley:

1 gillning

Det finns men eftersom efterfrågan är typ noll så är det antingen rätt dåliga skärmar eller dyrare.
Köp en smart tv och använd inte funktionerna bara.

1 gillning

best-android-memes-coolio-emojis

3 gillningar