Apple vs resten (2021–2022)

Lite trist utveckling om man kommer kunna lista ut vem som är mördaren bara genom att se att han är den enda som inte har samma märke på datorn/telefonen än de andra.

2 gillningar

Flärplös i-telefon i senaste Ted Lasso tydligen, eller Rebecca kanske kör med en ny Xiaomi. :scream:

1 gillning
1 gillning

va trist då

1 gillning

Samma ryktesmaskin som för satellittelefoner :slight_smile:

2 gillningar

Apple börja sälja “bundles” av sina produkter. :wink:



1 gillning

Holepunch 2022, Whaaat :slightly_smiling_face:

Nu blev jag lite sugen :wink:

Men ingen strömadapter i någon av dem.

Så klart dock, det ska ju vara miljövänligt :joy::joy::joy:

2 gillningar

Lyssna på en som lever på att spara pengar åt företag. Handlar både om miljö och pengar.

Apple watch 7 försenad pga design. Den blev rund när den skulle blivit fyrkantig :wink:

1 gillning

Nja, snare att den blir rundad av de andra klockorna :smirk:

Hur kan något som inte är annonserat bli försenat?

4 gillningar

Fel inställt verktyg hos tillverkan Samsung rapporteras det om…:wink:
Skulle vara ett svar till @pao :grin:

1 gillning

Att den skulle vara försenad NU när traditionell releasemånad redan är här håller jag för osannolikt. Snarare att det är något mindre och att schemat ändå kommer hållas.

Där ser man, vilka klåpare :wink:

1 gillning

Trodde jag inte :slightly_smiling_face:

”Canalys goes on to then separate what it calls “basic bands” like low-end Fitbit and Xiaomi models from more sophisticated smartwatches. Apple continues to lead the latter market, with a 31.1% market share – with no other brand coming anywhere close.”

Äpplen och päron, typ… :relieved:

3 gillningar

Inte? Sälja klockor/träningsband för under 500 mot en Apple Watch för ex antal tusen? Djur kommer alltid välja billigt före kvalité tråkigt nog :frowning:

8 gillningar

Äh den är ju inte ens rund :wink:

1 gillning