Apple vs resten (2021–2022)

Aftonbladet tittar på Samsung idag: Test av nya Samsung Galaxy

Plus-artikel.

Bara att köpa:)

1 gillning

Den dagen. :slight_smile:

Köpa för att läsa om Samsung :joy::joy::joy:

1 gillning

Några gillar dem i alla fall :slightly_smiling_face:

Påstådd design, snygg eller… :slightly_smiling_face:

Jon Prosser doing just enough guessing + convincing-sounding social to stay in the game (of being reported on by rumour sites

Skall bli intressant om Samsung sålt på Apple gamla S10 plus designen gällande pillhole :wink:

images (1)

Är det så att Samsung gör detta medvetet så är det inte bra. Med OP och Apple i minnet så borde de förstå det. Nu får vi se vad det officiella svaret blir

Spännande helt klart :slightly_smiling_face:
Bästa speedtest i mina ögon

Denna är med bra tycker jag :slightly_smiling_face:

Nej, det är faktiskt helt ointressant imo med speed tests och teoretiska batteritester. Vad man upplever som användare är det enda som är intressant. Vilket man endast vet om man provar själv.

Som att tro på DXOMARK att telefon X tar bättre bilder än telefon Y, tycke och smak, hårdrock är bättre än hip-hop, typ.

Både ja och nej tycker jag. Phonebuff speedtest har de gjort så länge nu på samma sätt så man får ut viss data. Tex RAM management och hur snabbt lurar jobbar mot minnet med att exportera. Men dagliga användare märker ju inget typ. Ungefär som benchnarks

Tycker att det ganska snart blev rätt lätt att förutse vilken bild som är tagen med vilken telefon. I synnerhet porträttbilder.

Så ganska lätt att vara biased i ett blindtest om man så vill. :blush:

1 gillning

Ja så är det men otroligt vad jämnt det är förutom vissa speciella bilder åt båda hållen :slightly_smiling_face:

En stor del av användarbasen för fruktbolaget är av en precis motsatt åsikt. Dvs. det går inte ens att föra en diskussion med dem.

:man_facepalming:

Konstigt att du inte skriver att de kopierat Apple :wink: