Apple vs resten (2021–2022)

För fan trigga inte @pao nu när det är skapligt lugnt i tråden. :joy::joy::joy:

Lungt är tråkigt :innocent:

Det intressanta är att i den bild jag postade så står där inget om Samsung överhuvudtaget och det första du gör är att nämna företaget. Tror minsann att du smyg gillar Galaxy :wink:

Tror inte buggfesten Pixel 6 är så populär innan uppdateringar kommer :slightly_smiling_face:

Har du mycket problem med din?

Det intressanta är att du försöker få Twitter att vara fakta :joy::joy::joy:

Ps. Jag har i ett svagt ögonblick köpt en Galaxy. Det sämsta skit jag ägt :joy:

Gårdagen i Applebubblan på facebook. Välkommen in i värmen. :slight_smile:

2 gillningar

Jag har ingen Pixel 6 men jag kan läsa vad användare tycker och Androidcentral gjorde en undersökning och av 900 användare av både Pixel 6 och 6 pro så hade 30 procent problem av någon sort. Tex är fingeravtrycksläsare under all kritik vad jag förstår och Google har ju själva gått ut och erkännt Wifi problem. Men det mesta går säkert att fixa med uppdateringar

Var skriver jag att detta är fakta. Jag postar en bild och sedan får man ju tolka det som man vill :grinning:

Precis ”paofakta”

S20 Ultra är tyvärr ingen hit, blev bättre med uppdateringar men S21 Ultra blev ju vad S20 Ultra borde varit i mina ögon

Så nästa gång jag postar en bild så skriver jag “tolka på egen risk” :slightly_smiling_face:

Förlåt jag glömde att allt du skriver är paofakta

Dagens Paofakta

Behövs ju inte med iPhone för det är ju seniormobil out of the box :wink:

Då är det ju ännu ett plus för iPhone, behövs ingen handpåläggning i det fallet heller :smiley:

2 gillningar

Exynos levererar :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Jag har ingen aning om de har rätt men det var fantasifull formulerade sågningar:)

1 gillning

Samsung chip division har nog en del att fundera över med både eventuella oegentligheter och tappet till TSMC. Dock tror jag några uppdateringar gör att det blir mer optimerat och inget en vanlig användare märker. Dock är ju Macworld artikel löjlig då man anser att processorn är allt och det enda som räknas. Samsung har med S22 Ultra många saker som en iPhone kan drömma om och skall man då nedskriva så får man välja den enda saken :slightly_smiling_face:

Jag håller med som att artikeln är raljant. Allt tyder dock på att Samsungs fagra löften om fantastisk grafikprestanda tack vare samarbetet med amd har kommit rejält på skam.

Jag kan inte förstå hur de europeiska kunderna år efter nöjer sig med med Samsung halvsunkiga processorer till premiumpris?

2 gillningar

Jag kan hålla med om att jag trodde Exynos 2200 skulle prestera bättre. Men tittar man bakåt så var Exynos bättre än Snapdragon längre tillbaka men med S20 serien så var där markant skillnad på batteritid där Exynos var betydligt sämre. Förra året var de väldigt lika i S21 serien och här är ett mycket intressant test. Orkar du inte se hela så hoppa 11 min in och se därifrån :slightly_smiling_face:

Sedan är det ju lång väg till Apple nivå :slightly_smiling_face: