Apple vs resten (2019–2020)

Synd att alkolås för datorer aldrig blev något hit.

1 gillning

Jag är också kvar. Nu beter du dig som en nyrik ryss igen. Skryta om sina tillgångar…

3 gillningar

Lägg till mig på den listan oxå, jag är här mer sällan nu pga honom…

2 gillningar

Tråkigt att höra men ha tålamod!

117574 män och 33 kvinnor i Sverige heter Hans i Sverige

Min morfar hette Hans :slight_smile:

Ok

Amenvadfaaaan!

Du säger att du inte sysslar med personangrepp, men jag hittar ett gäng inlägg här med personangrepp från dig. Du ger dig på Esses vikt, du anklagar folk för olika politiska tillmälen, rackar ner på folks sociala status, påstår att du bättre vet vilken politisk tillhörighet personer tillhör än de själva gör osv osv.
@Esse och @Marcus_Attefors, kan ni inte bara blocka Malmgren en gång för alla? Det här kan ju inte vara OK? Dessutom så är det ju inte så att det här är ett nytt beteende från mannen. Hans track record är ju rätt uselt och han är redna blockad från tex Feber.se. Sluta ge mannen en plattform där han kan trakassera folk och sprida sina hatiska (ja, han hatar och föraktar alla som inte är på samma “sociala nivå” som han själv, den sk pöbeln) åsikter helt fritt.

4 gillningar

Ge sig på folks vikt är inte okej, i övrigt tycker jag inte det är så farligt. Personangrepp finns det fler som sysslar med och det har inte varit speciellt allvarligt och vill man inte ge sig in i tjafset är det ju enkelt att hålla sig utanför. Tycker absolut inte Malmis ska bannas, lite högre än så hoppas jag det kan vara i Bubblans tak. Därmed inte sagt att vad som helst är tillåtet naturligtvis, men det är ju samtidigt uppenbart att många försöker provocera fram plumpa kommentarer för att styrka ert case.

Skickar med ett handhjärta till alla så känns det snart bättre :slight_smile:

fridolin-handhjc3a4rta

Han är blockad sedan igår förmiddag.

1 gillning

Kraftfullt handhjärta det där, går liksom inte att värja sig emot :joy:

Hjälper inte det så brukar jag inte undantagsfall föreslå samma lösning som Friggebo gjorde:

1 gillning

Inte helt bekväm att prata om en annan person som dessutom inte är kvar med oss här men generellt sätt försöker vi verkligen göra allt för att alla skall trivas trots sina egenheter men när stora delar av de drivna på forumet inte längre ville vara kvar på grund av en person så gick det inte längre.

3 gillningar

Klassiker, det får vi göra på Teknikveckan internet hela tiden och vi är bara tre :slight_smile:

Tyckte att det var lite väl lugnt i bubblan…

Tog bort några kommentarer, både “positiva” & “negativa” om gängse avstängning. Känns inte bra att prata om någon som inte är här längre.

3 gillningar

Är det därför jag känner att det är trevligare och roligare att hälsa på Teknikveckan :pray:

3 gillningar

Så länge denne Malmgren tillåts hållas så har mitt intresse för Teknikveckan mattats av betänkligt. Att låta någon härja runt och bete sig hur denne vill är säkert bra för besökssiffrorna men då är man inne på samma dubbla standarder som Facebook och Twitter applicerar på Trump och det är fan inte okej där heller. Dags att städa upp lite här och göra forumet trevligt igen.

Han är borta eller menar du att han har flera alias?

Han stängdes av för flera månader sedan - det handlade aldrig om besökssiffror utan om att försöka göra så alla var välkomna men i slutändan fanns inte den viljan själv hos vedebörande.

1 gillning