Apple vs resten (2019–2020)

Just ja, ödmjukhet, har du hört det ordet någon gång?

1 gillning

I can predict the future

Jante och ödmjukhet är dåliga attribut. DOck ingen av dessa har med smak att göra

Tänk nu på att du bara har två chanser kvar - påhopp på mig räknas inte men väl på vem som helst i övrigt.

1 gillning

haha, du är döden för detta forum, skrämmer bort folk med din nazi. Som damen som inte gillade er Note-artikel, lär inte komma tillbaka

Anders - bara den här veckan har vi haft fem personer som berättar att de inte orkar vara kvar här på forumet på grund av dig så jag tror du skall ta det lite lugnt med förmaningarna.

3 gillningar

Snöflingor som jocke och bjorsi

Hur gick det med jockes hot mot min person btw?

Där gick det ut en varning. En chans kvar.

Jag är kvar och kommer inte försvinna pga en mobbare och översittare.

1 gillning

Har inte hotat dig så försök inte spela drama queen

jo det har du faktiskt, du är enkelt att hitta skrev du. Det roliga är att esse inte tog aktion på den… haha.

Sanningen…du är enkel att hitta.

" Hot är förklaring om avsikten att använda obehagliga drastiska åtgärder eller våld."

Inget jag har gjort

Då kan jag skriva jag drar in över 2 miljoner kronor per år och har råd med de bästa av lönnmördare?

Haha är du beredd att betala för att få mig mördad måste jag ha lyckats med något :joy:

För hög skatt, vill inte ge staten de pengarna

Till skillnad mot dig så har jag verkligen blivit hotad IRL och genom nätet så mig är den sista du kommer lyckas skrämma upp.

Känner du någon som kan skriva kontorsmaterial på kvittot?

Kan det här vara något?

Gör den här så kan vi stänga tråden.

:slight_smile:

1 gillning