Apple Vision Pro – Apples VR-headset

Kan man ladda samtidigt som man använder dem? Hur varma blir de då?

Du kan ju koppla den till ström iaf och inte köra batteri, men det blir nog svårt på ett plan?

Köp ett till batteri = 4 timmar.

1 gillning

Fler och fler flygplan har väl laddningsmöjlighet? Vet inte hur mycket ”power” som krävs för att ladda dessa?

Kommer den där funktionen som skulle se till att man inte har ögonen för nära skärmen även till Vision Pro? :smirk:

2 gillningar

Kan någon förklara hur det fungerar med ljudet? På videon ser det ut som att ljudet kommer från externa högtalare. Betyder det att grannen på flyget också ska lyssna på filmen jag tittar på?

Dual-driver audio pods positioned next to each ear deliver personalized sound while letting you hear what’s around you.

Skulle bli förvånad om det inte går att para ett par AirPods

Ja, jag hörde det - personligt ljud. Men kan någon annan höra det? Det ser ut att vara små högtalare utanför örat och jag förstår inte hur det kan fungera utan att ljudet sprider sig till omgivningen. Det finns ju inga överkåpor eller något.

1 gillning

Tomheten som uppstår när man inser att det förmodligen dröjer minst ett par år innan man sitter med detta.

Sa man inte en hel dag (vilket låter osannolikt) och 2 timmar till med extrabatteriet?

En hel dag om man har det inkopplat, det vill säga inte använder batteri utan ett eluttag.

1 gillning

What Zop said ^

2 gillningar

Givet köp!!!...

2 gillningar

Ah, sucks.

Nu vet jag svaret. Man är hänvisad till vanliga hörlurar om man vill använda setet i publik miljö.

2 gillningar

Var är bilden ifrån?

Man får väl göra som med AirPods, växla mellan höger och vänster sida.

Reklam filmen de visade i slutet av presentationen

3 gillningar

Det gäller att sitta stilla i båten…

8 gillningar