Apple släpper Airpods Pro

Apple kör väl på sitt egna med handover och icloud sync

Det är då fan att man ska behöva gå till reddit för att få svar jämnt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Dom år riktigt bra! Supernöjd!

1 gillning

Blir intressant att höra hur de känns om man har dem i några timmar hint, hint

Har nu provat dem i ett dygn. Som sagt så sitter de mycket bättre än de gamla. Man kan headbanga hårt åt alla håll. Ljudkvalitén har fått sig ett lyft med mer bas, även om jag är säker på att det finns en del som önskar starkare bas. Ljudgenomströmningsfunktionen är mycket bra. Jag upplever att det blir lite bättre ljudkvalité med noicecancelingen påslagen, kan juvara inbillning iofs… Älskar att de är mycket mindre än föregångarna. Och man måste väl säga något negativt också så att folk inte tror att man är sponsrad :wink: Önskar att det gick att justera volymen på Airpodsen är väl det jag kan komma på. Jag har Sonys WH1000XM3 också, noice canceling är förstås bättre, men det är kanske orättvist att jämföra med over ear lurar. Men Airpodsen känns smidigare för dagligt bruk.
För en annan är Airpods Pro ett bra köp.

3 gillningar

2 gillningar

Fungerar transparens när man pausar lurarna ?

Ja. Det blir bättre hörbarhet än om de är avstängda helt. Slår man på bruseliminering fungerar de som ett mindre hörselskydd.

Nu har jag gjort slag i saken och beställt Airpods. :slight_smile:
Valde Elgiganten för att jag ska kunna testa dem och eventuellt lämna tillbaka dem. Jag har problem med in ear lurar och har aldirg hittat några som passat utan att skava. (har i o för sig inte provat massor, men de som jag haft har inte varit nice)
Men hoppas att dessa fungerar för mina öron och är sköna.

Nån som tränar med sina?
såg att de är svetttåliga. Tänkte kan i så fall göra av med mina Bose Soundsport

1 gillning

Jag har svettats i mina, går alldeles utmärkt :slight_smile:

Hade möjlighet att testa mina på en flight CPH-ARN ToR. Funkade bra. De filtrerade ut de värsta flygplansbruset dock inte allt. Helt okej skulle jag säga.

2 gillningar

Laddar!:sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:
bild

7 gillningar

Nån ska alltid va värst :rofl::ok_hand:t2::heart_eyes:

1 gillning

Många öron

1 gillning

Ska bli spännande att prova ikväll. Paketet är på väg till utlämningsställe :slight_smile:

3 gillningar

Samma för mig

2 gillningar

Blir att plocka upp ett par på vägen hem här också :+1:

1 gillning

Jag har förmig man kan ställa ljudtransparansen i controll centre som man swipar ner?.

Hur funkar det?. (Frun som frågar och jag frågar Er)

Yes! Håll inne på volymen så kommer det upp alternativ för att ställa in :+1:t3:

3 gillningar

Grynt, tackar.

Hur ska man veta att det funkar så?

2 gillningar