Apple presenterar nya Apple Watch Series 8

Har du Freestyle Libre sensorer så kan du köra Suggah för att få ditt socker i realtid till klockan

Klocka

2 gillningar

Har ingen Apple Watch idag men funderar på att skaffa mig en. Lutar åt att jag skaffar mig en begagnad Series 7 istället för en Series 8. Har några frågor som jag tror att ni här på bubblan kan räta ut snabbt.

Klarar Series 7 snabbladdning på samma sätt som Series 8?
Om man köper varianten med eSim men inte använder det (min operatör har inte stöd för eSim), kommer man märka det i telefonen eller den kommer bete sig som en Watch utan eSim om man inte aktiverar eSim?

Ja på snabbladding.
Och när det gäller e-sim så märker du ingenting om du inte aktiverar det men någon operatör.

Säkert bästa alternativet i dagsläget. Men - skulle Apple använda sitt patent till att mäta blodsocker helt kontaktlöst då är det en sensation. Jag tror den kommer och ett godkännande under 2023. Gäller att få alla logaritmer att passa precis som i puls - EKG- syresättning i blodet mfl. Övertygad om att dom klarar det.

1 gillning

Givetvis hade det varit det bästa. Men fram till det förhoppningsvis kommer så kan du köra Suggah med Freestyle Libre :wink: