Du har kanske blivit svartlistad av Apple.
Förra året var det väl en del morfin beställningar vid den tiden från bostadens ip nummer. Så jag gissar att "kund med dåligt omdöme" meddelandet kom upp hos Apple.
”Nu är han igång igen. Han som alltid beställer femton iPhones och skickar tillbaka fjorton.”
Exakt han har tagit över retursedel rullen från den saknade @Tobias_Lehning . ![]()
Hoppas på en comeback av @Tobias_Lehning här. Såg nu att det även finns en @Andreas_Lehning. Är de släkt?
Inte en aning.
Blev samma för mig när jag försökte beställa via appen, gick on och beställde via webben i stället och då gick det bra.
Se det som ett tecken, Duo har talat ![]()
![]()
@zop Var det bara hitta min iphone man stänger av vid change eller avancerat dataskydd också? När man ska åka byta? Minns dom gnällde på nått sist.
Hitta min iPhone måste man stänga av. Kom ihåg att göra det hemma om du har Skydd för stulen enhet påslaget. Annars måste du vänta i en timme.
Kanon!
I övermorgon kommer du kunna följa leveransstatus av din nya iPhone på telenor.se/leveransinfo
Ange leverans-ID SO191XXX för att se din beräknade leveranstid.
Kundservice kan inte se eller påverka tiden.
Vi kommer skicka ett nytt sms till dig när vi plockar din mobil från lagerhyllan, så du vet var och när du kan hämta den.
Hälsningar Telenor
Jag fick också SMS på morgonen.
Igår öppnade Apple förbeställningen av iPhone 18 Pro och iPhone 18 Pro Max i Sverige. De första telefonerna börjar levereras den 18 september, men som vanligt kan populära modeller snabbt få längre väntetider.
iPhone 18 Pro kostar från 16 495 kronor, medan Pro Max börjar på 18 495 kronor. Bland nyheterna finns A20 Pro, bättre batteritid och en ny huvudkamera på 48 megapixel med variabel bländare.
Vanliga iPhone 18 får vi däremot vänta på och vikbara iPhone Duo går att förbeställa först i oktober.
Har du redan beställt en iPhone 18 Pro, eller tänker du ens slå till?
Ser att vissa modeller nu har leverans en vecka senare. Själv beställde jag en svart 256 GB. Till den blev det ett olivgrönt TechWoven-skal.
I’m here ![]()
Haha Andreas är min svåger ![]()
Beställde en svart 18 Pro kl 14:01 i lördags ![]()
Du kan ju inte bara berätta att du är här. Vi vill veta vad du köpt.
Eller skickat tillbaks. ![]()
![]()