Apple presenterar iPhone 18 Pro-serien

Antingen har jag beställt 4 svarta 18 Pro eller ingen. Betalningen, Apple Pay, strular.

Hela familjen får 18 Pro. Du blir inröstad i familjen direkt! Sedan när de får höra att semestern är inställd blir du utröstad igen.

Fick lägga om ordern. Den första dök aldrig upp på mitt konto så vågade inte chansa. Den andra kunde jag se direkt. Får bara makulera sen om den första hoppar in.

Och samma som varje år, håll oss uppdaterade om uppdateringar från telenor.

Just nu har jag inte fått något.

Det kom ett SMS direkt:

Hej, vi har beställt din iPhone 18 Pro Max och hör av oss så fort du kan komma och hämta den i Telenors butik i Stockholm, Götgatan. För att vi ska kunna hjälpa dig så smidigt som möjligt ber vi dig att göra en säkerhetskopia på din nuvarande mobil. Läs mer i vår checklista här: telenor.se/change

Vi hör av oss inom kort!

Hälsningar Telenor

Det hade jag med fått. Missa det hehe

Men jag kommer inte hämta ut den första dagen i år, om jag får den då. Orkar inte sitta och vänta i timmar för att Telenors system segat ihop. Väntar någon dag eller två.

Ej strulat för mig vad jag minns. Jag kommer inte kunna hålla mig.

Bestämde mig 13:55 att jag inte ska ha en Duo så blev en svart 18 Pro Max beställd idag.

Fick vare sig Telenor eller Telia att funka (505 gateway error på Telia när jag kom fram, kunde inte ta bort abonnemang på Telenor). Apple funkade hur bra som helst så fredag 18/9 expressleverans säger de...!

Det gick nog bra förra året. Det var förrförra året när jag skulle hämta ut efter jobbet som deras system hade brakat ihop.

Så du har inte gett upp Telenor än?

Nej, alla andra är ju lika dåliga.

Jag får inte igenom någon beställning. Betalningen strular.

Så det är dags för ett år med Max :wink:

Det har varit Max i många år nu. Större skärm är trevligt när synen blivit sämre.

Skiter i det här nu.

Beställ via en dator i stället.

Lite som för mig förra året när jag beställde min 17PRO. Jag fick vänta en timme efter releasen och då funkade det. Kostade en vecka i leveranstid.

Testat både MacBook och telefon samt ApplePay och kortbetalning.

Från mitt nya kontor fungerade det.