Apple One

Träffade en nerv där såg jag!

4 gillningar

Haha inte alls därav mina smilisar

Vet inte hur jag ska reagera när en vuxen man använder epitet som “skräpig” , “lökig” bara. Ord som man inte kan ge respons på direkt :slight_smile:

Tycker det är ord som passar utmärkt när ett multimiljardbolag inte lyckas göra en bra musiktjänst :slight_smile:

Meeen skall jag vara ärlig så har jag varken tid, ork eller lust att älta AM med dig igen (för det har vi gjort förr). Handlar inte om att jag inte förstår eller inte kan appen utan att jag helt sonika tycker den är usel.

4 gillningar

Smaken är som baken delad :laughing:

Tror att man blir emo av att använda den där gröngrå sörjan de kallar Spotify. :wink:

3 gillningar

Man skulle nästan kunna kalla den för “skräp” och “lökig” :wink:

Testa Apple Music och se själv om du gillar det. Jag föredrar Apple Music över Spotify då musikrekommendationerna och hanteringen av gillade/sparade artister är mycket bättre.

1 gillning

Ärligt talat, hur svårt är det att släppa en bundle som Apple One?

Fortfarande stendött under Prenumerationer för mig.

Det kan ju ha hänt något under utrullningen som gör att det tar lite tid för att fixa till. :man_shrugging:

Läste att någon ändrat plan för iCloud-lagring och sedan dök Apple One upp för honom. Kunde sedan ändra tillbaka till vald plan om han ville.

Ok, det kommer i alla fall inte jag strula med.

Apple får se till att lösa detta, vilket jag så klart utgår från att de gör, så får det komma när det kommer. Tycker dock det är konstigt att det ska behöva strula så ofta för dem.

Planen ändras inte förrän vid betalningsdatum ändå så det skadar inte att växla fram och tillbaka.

Det är kanske anledningen till att inte alla fått den än, den kanske kommer ihop med betalningsdatumet?

Tror det är någon bugg med 2 TB-planen eftersom den inte finns i Apple One i Sverige. Växlar man ner till lägre plan dyker Apple One upp.

Jag har inget gjort men har fått den. Visserligen bytt lur om det har någon betydelse.

Ja, men du är ju VIP. :wink:

Inte i detta fall. :joy::joy::joy:

Så frågan är ju då. För alla er som det inte dykt upp för.
Kör ni 2TB lagring. Jag gör det och ingen Apple One här.

Jag prövade att växla plan i går och då dök den upp direkt. Trodde det var en slump bara men sedan har jag fått det bekräftat av flera personer.