Apple One

Apple One släpps idag, nån mer som kanske ska köra på de? :slight_smile:

Jag ska. Sparar säkert inte mycket men blir lättare att hålla koll på vad man prenumerera på.

Beror lite på. Fick både Arcade och TV+ gratis nu så beror lite på hur dom löser det för oss som signat upp precis.

Logsikt sett borde dom delarna fortfarande vara gratis men troligtvis inte. Kanske svårt att implementera logistiskt en sådan lösning. Utan dom som har gratis får vänta tills man måste betala och sen signa upp sig för One

1 gillning

Ja. Vi får väl se idag när det släpps vad som händer med alla som redan har vissa tjänster både betalande och gratis.

Släpps det i Sverige idag också?

Det har jag fattat det som.

Jag kommer att köra det. Använder Arcade mycket och ser en hel del på tv+.
Hänger på hur de löser det när man har gratismånader och ska uppgradera iCloud-lagringen.

1 gillning

Får se hur priserna blir med 2tb icloud.

2 gillningar
1 gillning

Det framgick väl på keynoten? I Premier ingår väl News och Fitness+. Inte många länder där det finns tyvärr :worried:

3 gillningar

Vi fick också svaret att man kan lägga till lagring till Apple One utan rabatt. Lägger man till 2 TB så kan man t.ex. få 2,2 TB.

Verkar gå aktivera.

Hur gör man?

Inställningar > <ditt namn längst upp> > Prenumerationer

Sparar inte mycket men helt klar lätt val så man slipper flera separata dragningar

1 gillning

Sonen, 5 år, spelar en del Apple Arcade-spel här. Jag har spelat någon enklare spel någon gång per kvartal på sin höjd.

Finns Inge Apple one och aktivera