Apple lanserar gul iPhone 14 och iPhone 14 Plus

Från sajten:
image

Apple har idag presenterat en ny färg på iPhone 14 och iPhone 14 Plus. Bjuder på solsken!

Ett pressmeddelande med titeln Hello, yellow! eller Hej, solstråle! gick idag ut för att berätta att en ny solig färg är på ingång. Solen går upp över iPhone 14 och iPhone 14 Plus den 14 mars och kan förbokas nu på fredag.

Den gula färgen ansluter till sina kompisar i färgerna midnatt, stjärnglans, PRODUCT(RED), blått och lila.

Allt annat är sig likt och den gula nyansen är det enda nya, färgen ansluter sig till raden av färger och kommer med lagringsalternativ på 128 GB, 256 GB och 512 GB. Prislappen ligger på från 11 996 kronor för iPhone 14 och 13 497 kronor för Plus.

Vad tycker ni om nya färgen?

Via: Apple.

Galleri

Gult ÄR fult.

2 gillningar

Något för alla snapchattare :slight_smile:

Vem vill ha en blekgul telefon?:flushed:

1 gillning

Har inte sett så många andra gula mobiler så det kan nog bli en succé.

Kanske nåt för den motorburna ungdomen som fortfarande kör runt i sin Volvo T-gul från 90-talet.

iPhone 5c fanns i gul färg. Jag såg aldrig någon ute i verkliga livet, den var inte så populär.

2 gillningar

Skulle inte den passa bra när du kör runt i din SAAB?

Jag gillar den!:yellow_heart:

1 gillning

Jag kan skicka en låt som dottern gjorde för några år sedan som heter Gult är fult. :joy::joy:

1 gillning

Nu äntligen kommer jag att byta till iPhone :wink:

Hehe, min fina SAAB, med sin fina färg kommer inte korsas med en T-Gul..:sunglasses::sweat_smile:


+

= inte sant
:laughing:

5 gillningar

Gult är kult (kul(t)) (sa jag alltid på dagis då gul var min favoritfärg)

1 gillning

Jag hade en gul XR, snyggaste färgen på en telefon

1 gillning

Jag hade en gul ”hajfena” (R310s) en gång i tiden :nerd_face:

Såg reklamen från Apple på Instagram nu. Den är helt klart riktad till dig, @Marcus_Attefors! :ok_hand:

2 gillningar

Jaha då var den gula iPhonen bannlyst i det Atteforska hemmet. :joy::joy::joy:

1 gillning