Apple lägger ner högtalaren HomePod

Ja dessa bilder ökar ju suget enormt. :joy::joy:

1 gillning

Säljaren heter Rocco också!:joy::joy:

Vad tror ni om chanserna till en ny stor HomePod i år?
Gick Apple ut med att de lägger ner HomePod utan att presentera någon ersättare för att öka suget på de gamla så att de skulle sälja ut lagren, för att sen när de är slut släppa den nya?

1 gillning

Svårt att svara på… Jag tror mest på att dom lagt ner den för gott men tror också att det kommer en ny fast i lite annat utförande. Kanske något till köket eller TV:n

Ja det är lite svårt. Apple har ju inte samma vana som vissa andra aktörer att lägga ner produktserier så ofta. Utan håller liv i produkterna vilket ger en stabilitet i ekosystemet. Men samtidigt så tror jag inte att Tim Apple kommer hålla liv i en olönsam produkt hur länge som helst.

1 gillning

https://9to5mac.com/2021/07/12/homepod-software-15-beta-3-brings-lossless-audio-support/

1000:-

2 gillningar

Jag hörde av mig till honom. Han fick 34 meddelande direkt annonsen kom upp :sweat_smile:

2 gillningar

Hehe va jäkligt sugen på att skicka ett meddelande också. Men blocket-appen är lite sen på att skicka ut notiser så tänkte att det är nog kört. Dessutom hade han behövt skicka den.

Varför lägger de inte ut dem på Tradera? Skall ringa och skälla på alla!

2 gillningar

Du kan få köpa min HomePod Mini och sedan lägga ut den på tradera! Deal?

Ring P1!

Vad säger ni rent generellt…. Är det dags att kanske köpa 2 minis och ha hemma i vardagsrummet…… kanske en i köket……

Vi säger inget när vi vet hur det slutar. :joy::joy:

1 gillning

Kan inte du och @Randomdude dela och ha vårdnaden om dem varannan vecka?

2 gillningar

Minisar kan man väl ej ångra? Ska ju vara bra grejer ;). Är ju trots allt ”mini” i namnet :wink:

1 gillning

Kan inte du och @Randomdude ta upp det i er pod?

2 gillningar

Bajs högtalaren :slightly_smiling_face:

“bajshögtalaren”

Pao:s särskrivning är ett lika säkert kort som hans källhänvisningar :joy: