Måste allt vara antingen eller?
En schweizisk armékniv är inte bara en kniv
Jovisst men inget gör den särskilt bra. Det är en stor kompromiss.
Kanske en @RolexJocke "kula" för tummen och sen en magic trackpad för gester med resterande fingrar bredvid.
Den här var smart!
Tycker du. Jag tycker MM är bättre än alla andra jag testat.
Är beredd att ändra mig lite kring Magic Mouse. Efter att suttit med den en hel dag.
Håller med i allt som tidigare sagts med touch ytan, riktigt bra! alltid tyckt, men har som sagt haft "svårt" för pekaren. Har nog helt enkelt bara givit den för lite tid tidigare då jag inte blivit kompis med accelerationen, hur muspekaren beter sig så att säga.
Men gillar verkligen hur den är "slö" när man rör den slö, så den blir mer precis i rörelsen än en "vanlig" mus.
Nu blir det väl ett H att gå tillbaka till Logitech istället... om jag nu gör det.
Jag fattar inte varför dom inte släpper i alla fall en 27" men helst 32" och då hellre med en äldre processor till ett vettigt pris.
Samma här, är så konstigt.
Apple vill nog att man kör en mini / studio då. med deras externa skärmar.
men jag håller helt med, det var ju prefekt tidigare med två olika skrämstorlekar...
det som var surt ett tag var att man ej kan köra några års imac modeller som extern skärm.. så när dator blev trött, så "dödade" man även en fullt fungerad retina skärm... Nu är alla datorer så snabb och har inga problem alls att driva fler 4k och 5k skärmar extern.
Vet ni om nya iMac går att ha som extern skärm?
Fast då snackar vi ju en helt annan prisklass plus att man vänder sig till mer av en power-user medan iMacs är ju mer av en Svenssondator.
Ja tyvärr sticker det iväg.
Det är det som är så synd. Att Pro måste vara större skärm.
Apple fixade ju både MacBook Air och iPad Air med större skärmar.
Kom igen nu Apple. Tim Apple hör du mig?
Om det kommer en stor iMac så är jag rätt säker på att iMac 24" kommer vara "Svenssondatorn" medans den stora kommer heta iMac Pro och kosta.... satfläsk.