Äntligen sitter våra AirPods Pro perfekt - tack vare en Facebook-annons

Republiken räknas inte till eu så därför kan de lika gärna skicka från Kina :wink:

14 dagar nu och fortfarande ingen leverans. Nu är det dock Postnord som är slöa…

Hur bättre ljudtäthet blir det förutom att dom sitter bättre?

Kollat recensionen i toppen? :slight_smile:

Mina är också med Postnord, får hoppas att dom är snabbare än med dina men det kanske är tullen som har semester…

Ska börja gnälla tidigare. Paketet kom idag :rofl:

1 gillning

Behövde du betala tull och moms?

Nepp! Behövdes inte :+1:t3:

1 gillning

Håller tummarna för att jag slipper det också då. Mina verkar ha tagit samma väg som dina, Kina via Luxemburg.

1 gillning

Har kört mina nu ett par dagar , sitter som skit känns som dom ska trilla ut hela tiden :face_with_symbols_over_mouth::sleeping:…!!! Men vilken ljud , så fint / klart !!! Så de värt de iaf , iaf en stund …

@Marcus_Attefors sitter de inte som berget sa du? :sweat_smile:

Jo för mig gör de det, men allas öron är olika :slight_smile:

1 gillning

Nu jävlar efter man vant sig , så bra !!! Tar tillbaka att dom sitter som skit !!

Beställde också och har använt dom några dagar nu och tycker de känns riktigt bra! Men ska bli kul att testa på jobbet om brusreduceringen blir bättre! Enligt db mätaren på Apple Watch är ljudnivån på mellan 90-100 db så det gör inget om det dämpar lite bättre😁

Prins Charles tyckte de skavde. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Det hjälpte kanske och ta av trucker kepsen. :rofl::rofl::rofl:

Den e alltid på vettu!

Blandade känslor efter någon veckas användning. Jag hade aldrig några stora problem med originalplupparna men har tidigare gillat memory foam så det var värt att prova. Klart pilligare att få på plats ordentligt och får man inte det så tycker jag dom rör sig ut ut öronen mer än originalen när man rör på sig. Hade önskat en något strävare yta tror jag.

Men får man dom att sitta rätt så är ju både ljudet och känslan väldigt bra.

Jag gick från storlek small på original till small på Aurik. Hur gjorde ni andra? Borde man gå upp i storlek på Aurik för att få dom enklare på plats?

Jag kör medium på mina! Men alla öron är ju olika, körde även medium på Apples egna proppar.

Körde m på original s på dessa ,