Annons: Stationär eller bärbar gamingdator – vad väljer du?

Hela detta inlägg är en annons för Komplett
Från sajten:
image

Okej, nu kommer en stor och viktig fråga – hur föredrar du ditt PC-gejmande? Är du typen som helst sitter fastklistrad framför en maxad stationär gamingdator i en noga utstuderad gaminghörna? Eller föredrar du att kunna ta med dig en kraftfull gaminglaptop till sommarstugan och kompisarna?

Se månadens erbjudande på Kompletts gamingdator och gaming laptops här!

Stationär Gaming-PC: Maximal prestanda, större uppgraderingsmöjligheter. Men ja, det blir snabbt svettigt när hela systemet ska packas med till LAN-partyt…

Gaminglaptop: Portabel kraft i en slimmad (iaf i jämförelse med en stationär dator) förpackning! Du kan ta med din personliga setup vart du än går, men du blir lite mer begränsad i prestanda och uppgraderingsalternativ.

Som 80-talist är gaming för undertecknad förknippat med stora fläskiga stationära gamingdatorer (tom CRT-skärmar…) men det har ju hänt lite de senaste åren och kanske är stationärt vs. portabelt tom en generationsfråga? Berätta gärna i kommentarerna om dina upplevelser och preferenser du har när det kommer till PC-gaming 2024.

Som en gubbe man är så föredrar jag en stationär. Avskyr att använda min bärbara, då sitter jag hellre på min mobil

Är väl bara gamers och gubbar som har stationära. :wink:

Både gamer och gubbe här, klart jag har en stationär!

2 gillningar

Känner mig kränkt :joy:

1 gillning

Jag spelar aldrig men mina barn har båda Gaming PC. Sonen stationär medan dottern en laptop :blush:

Eftersom vi är ett inkluderande community kan du få titulera dig hedersgrubbe om du vill. Det viktigaste är att man hytter mot näven mot nymodigheter någon gång i veckan och är lite sur av sig då och då.

2 gillningar

Du kvalar in bra med ditt gubbgnäll. :joy::joy:

1 gillning

Stationär såklart men utan spel. :joy::joy:

Du kör väl med samma burk sen 1968? :joy:

Du är bara avundsjuk.

Vänligen Leif

1 gillning

Vadå för gubbgnäll? :joy:

1 gillning

Jag har en stationär gamingdator, vill inte kompromissa när det kommer till gaming :slight_smile: