Amazon Prime days 2024 – feta deals

Har inte tänkt så mycket på ljuset då jag inte är där men är rätt imponerad av hur bra den ser i mörker.

Jula har en liknande för 229 kr :grin:

1 gillning

Japp, finns hur många liknande modeller som helst, även på Amazon. Den jag tipsade om har jag själv och tycker känns som bra kvalitet samt en plastväska ingick.
Däremot köpte jag all gas på Jula, lägre pris än Amazon och så slipper budet att flyga i luften vid en olycka. :smile:

2 gillningar

Såg ut som den på Amazon är i aluminium också? Den på Jula är stål, så beroende på hur en använder den kan det ju finnas risk för rost, för jag misstänker att ytbehandlingen inte är jätteprioriterad till det priset...

2 gillningar

Ja, jag såg att en recensent skrev något om att den jag tipsade om är i aluminium. Jag har en i förrådet, kan kolla. Hur vet man om det är aluminium och inte stål? Magnet?

Testa med magnet.

Jätte magnetisk. :magnet:

1 gillning

Funderar på att returnera eller sälja min eve weather. Visst har den lite trender att se på i appen, men inte mycket mer. Att bara se temperatur känns lite halvmeckigt att se i Homekit. Widget finns inte att bara lägga på hemskärmen, eller jo det finns en temp för homekit men den verkar stendum. går ej att välja vilken sensor den ska visa så den visar ett snitt av alla. Jäkligt dumt när jag kör Aquare temp sensorer i kyl och frys.
Tänker nog hellre köpa en Netatmo väderstation