Amazon går bra i Sverige

Beror väl på vilka turer renpatrullen tar :rofl:

Skickar Amazon med Ups till mig så försöker de inte ens leverera, får ett sms att man inte var hemma. Klagar hos Amazon varje gång och då ger mig en månad gratis Prime vilket är nice.

Anger alltid att det ska lämnas till mitt service-ställe... kommer alltid fram snabbt.
Hos mig krävs en plastpricka för att komma in i farstun, vilket dom inte har, sen kan dom ringa på porttelefonen men för jobbigt för dom... så man är inte hemma.

Beställning från Sverige skickas ofta med PostNord, är klart bäst. Kan boka i appen när de ska leverera.
De drar igång nån rea snar, kanske värt att spana in ikväll?

Vi har faktisk isbjörnar.

Det var någon vykortsmakare som tyckte det var skoj att lägga till isbjörna på vykort från Umeå tidigare.

1 gillning

Förr i tiden trodde spec. amerikanerna att vi hade isbjörnar på gatorna i våra städer...
Hade svårt att övertyga en fotokompis att komma och hälsa på då han var livrädd för björnar :slight_smile:

Amazons leverans och reklamation fungerar mycket bra. Ganska sjukt att man kan köpa en sladd för någon hundring och dagen efter få den kostnadsfritt levererad till dörren.

Förstår dock inte hur de kan ha en så rörig sajt med så mycket oprofessionellt innehåll.

2 gillningar

Blir ofta att jag handlar på Amazon. Inte nödvändigtvis för priset. Men jag vill ha varorna till ett ombud.
På Fyndiq blir det mest leverans till dörren, funkar inte hos mig. Blir stulet om det inte går ned i brevinkastet.